Odświeżający żel pod prysznic malina&borówka, Nivea

19:06:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Witajcie!
Od jakiegoś czasu testuję nowy żel pod prysznic od Nivea o zapachu malin z borówkami. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził? Zapraszam!



Od producenta:
Odświeżający żel pod prysznicFresh Blends malina, borówka i mleko migdałowe został stworzony z miłości do Twojej skóry i z troski o naszą planetę. Rozpieszczająca zmysły, odświeżająca i w 98% biodegradowalana formuła skomponowana została ze składników pochodzenia naturalnego, ekstraktów z maliny i borówki oraz z mleka migdałowego. Formuła nie zawiera mikroplastików - zgodnie z definicją UNEP. Dba o Twoją skórę, zachowując równowagę jej mikrobiomu.



Moja opinia:
Żel znajduje się w 300ml butelce. Tuż po jej otworzeniu nasz zmysł węchu może zachwycać się niesamowitym, orzeźwiającym zapachem. Maliny z borówkami to po prostu wspaniałe połączenie <3 Żel zawiera dodatkowo mleczko migdałowe, jednak moim zdaniem nie jest ono już tak mocno wyczuwalne w porównaniu do owoców. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że zapach pozostaje z nami jeszcze na długo po prysznicu. Myjąc się taką owocową mieszanką naprawdę można poprawić sobie humor. Produkt pięknie się pieni, jest delikatny dla skóry, a przede wszystkim wspaniale ją oczyszcza. 


Dostępność:
Rossmann, Super-Pharm i inne drogerie
300ml/12,99zł

16 komentarzy:

  1. Zapach na pewno ma śliczny. W sam raz na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ta owocowa mieszanka idealnie wpisuje się w gorące, letnie dni :D

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam też żelu, musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeli nivea chyba nie miałam okazji używać, a skoro ten pachnie tak świeżo to mam na niego ochotę

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam zielony z tej serii - jak dla mnie idealny na lato ale koniecznie muszę kupić ten Twój malinowy bo musi pachnieć jeszcze fajniej bo kocham maliny i borówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie się czaję na zielony i pomarańczowy :D

      Usuń
  5. Nie miałam, ale chciałabym powąchać hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam wersję z mango :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach na pewno jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń