Nioxin na wypadające włosy

20:11:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
Myślę, że wiele z Was zmagało się lub zmaga z nadmiernym wypadaniem włosów. Często wiąże się to z zaburzoną gospodarką hormonalną, złą dietą, stresem lub z wieloma innym czynnikami. Ja zmagam się z tym problemem od około 2-3 miesięcy. Wiążę to ze stresem, który w tym okresie u mnie był spory. Postanowiłam działać, zmieniłam swoją dietę, a także wspomogłam się odpowiednimi kosmetykami, przeznaczonymi właśnie do włosów nadmiernie wypadających i przerzedzonych. Z pomocą przyszedł mi zestaw produktów firmy Nioxin ze sklepu Fryzomania. Dziś czas na ich recenzję, zapraszam!



W skład zestawu wchodzą:

- Step 1 oczyszczanie - szampon 
- Step 2 rewitalizacja - odżywka
- Step 3 wzmacnianie - kuracja do włosów

System 2 firmy Nioxin przeznaczony do włosów znacznie przerzedzonych. System 2 zapewnia grubsze, pełne objętości włosy i jednocześnie chroni każdą łodygę włosa przed uszkodzeniem. Zawiera składniki, które chronią włosy przed promieniowaniem UV.



Szampon jak i odżywka znajdują się w 150ml opakowaniach. Mają one zamknięcia typu disc top, co moim zdaniem jest bardzo trafionym pomysłem. Zapach całej serii jest mocno orzeźwiający, mentolowy. Kosmetyki dają świetne uczucie chłodzenia i odświeżenia na skórze głowy. Szampon miał bardzo fajną konsystencję, która nie przelewała się między palcami, natomiast jeśli chodzi o odżywkę, to chwilami miałam trudność z jej wydobyciem. Każdy kosmetyk po rozsmarowaniu na włosach i skórze głowy trzymałam ok 2 minuty, po czym spłukiwałam. Przy systematycznym stosowaniu ten zestaw starczył mi na ok 1 miesiąc. 



Po umyciu głowy czas na kurację, która znajduje sie w 50ml opakowaniu. Na osuszone ręcznikiem włosy, po każdym myciu sięgałam po wzmacniającą kurację. Troszeczkę się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam że jest to kosmetyk w formie pianki, a więc przed jego użyciem należy wstrząsnąć buteleczką. Z racji, że kurację nakładamy tylko na skalp, spokojnie na jedno zastosowanie starcza jedna pompka. Wsmarowywałam ją w skórę głowy i pozostawiałam do wchłonięcia. Produktu się nie spłukuje. Czasami miałam wrażenie, że kuracja lekko obciążała moje włosy, jednak wiązałam to ze zbyt dużą ilością kosmetyku, jednak gdy się pilnowałam i aplikowałam tylko 1 pompkę wszystko było w porządku. 


No i teraz najważniejsze, działanie! Czy zestaw poradził sobie z moimi nadmiernie wypadającymi włosami, czy je wzmocnił? I tak i nie. Na początku muszę Wam powiedzieć, że naprawdę byłam przerażona ilością włosów które mi wypadały. Wprowadziłam do swojej diety mnóstwo warzyw i owoców, starałam się zdrowo odżywiać, jednak w końcu postanowiłam wspomóc się odpowiednimi kosmetykami. Szampon ładnie mył i oczyszczał włosy z wszelkich zanieczyszczeń, odżywka fajnie je wygładzała. Odnośnie kuracji w piance trudno mi powiedzieć o jakimkolwiek efekcie, ponieważ takowego nie zauważyłam. Myślę, że cały ten zestaw troszkę wzmocnił moje słabe włosy, jednak na pewno nie przyczynił się do osłabienia ich wypadania :/ Niestety musiałam sięgnąć dalej i poszłam do apteki po suplementy diety. Aktualnie stosuję tabletki Ducray Anacaps Reactiv i dopiero teraz widzę świetne efekty, włosów w wannie po myciu nie ma praktycznie żadnych <3 Dlatego myślę, że kosmetyki Nioxin będą fajnym uzupełnieniem do innych działań, podejmowanych w celu zapobiegania wypadaniu włosów.



Kosmetyki dostępne są w sklepie internetowym Fryzomania KLIK. Taki zestaw składający się z 3 produktów kosztuje aktualnie 104zł 




10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw, na szczęście ten problem minął u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też powoli problem znika, całe szczęście :D

      Usuń
  2. Na szczęście nie mam problemu z wypadaniem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam kompletnie tej serii, ale chętnie kiedyś ją poznam. Ostatnio bardzo mi pomógł i ograniczył wypadanie szampon kofeinowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo dobrego o szamponach kofeinowych, może się na niego skuszę :D

      Usuń
  4. Nie używałam jeszcze kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem ciekawa firma, warto wypróbować coś z ich asortymentu :)

      Usuń
  5. Niestety problem z wypadanie włosów co chwilę do mnie wraca, więc lubię poznawać produkty, które mają mnie w tym wspomóc :)

    OdpowiedzUsuń