Ziołowy tonik do twarzy, Duetus

22:38:00 Szafa Zapachów 17 Comments

Witajcie!
Mam nadzieję, że miło spędziliście te święta i choć troszkę odpoczęliście :) Ja naładowałam akumulatory przez te dwa dni i dziś wracam do Was z recenzją bardzo ciekawego toniku do twarzy firmy Duetus. Zapraszam!


Od producenta:

Łagodny tonik ziołowy przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mieszanej lub z niedoskonałościami. Zawiera ekstrakt z ziela pięciornika gęsiego o właściwościach ściągających, a przy tym regenerujących oraz regulujących wydzielanie sebum. Panthenol oraz kwas laktobionowy koją podrażnienia, chronią i przywracają skórze naturalną równowagę. Naturalny olejek eteryczny z bergamotki pozostawia uczucie czystości i świeżości.




Moja opinia:
Ten tonik to moje odkrycie roku! Jestem w stanie polecić go każdemu, kto zmaga się z cerą tłustą, bądź trądzikową. Jego zadaniem jest m.in. regulacja wydzielania sebum, odświeżenie cery oraz ukojenie podrażnień. Czy tak jest w rzeczywistości? Mogę z ręką na sercu powiedzieć, że tak! Kosmetyk przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem świetnie sobie radzi ze świecącą się cerą, bardzo ładnie matuje i zmniejsza ilość wydzielanego sebum. Ma bardzo przyjemny, lekko ziołowy zapach. Nie ściąga cery, a wręcz daje jej porządną dawkę odświeżenia, a do tego świetnie przygotowuje do dalszej pielęgnacji. Zauważyłam też że jest bardzo delikatny dla mojej cery i skutecznie zmniejsza i łagodzi wszelkie podrażnienia.


Tonik o pojemności 150 ml kosztuje 18,99 zł, jednak w majowym wydaniu gazety Elle możecie go dostać za całe 12,99zł! Na prawdę warto :D 

17 komentarzy:

  1. Widziałam go właśnie w tym magazynie, ale pierwszy raz się z nim spotkałam więc póki co nie kupiłam. Dobrze wiedzieć, że tak świetnie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym toniku, ale faktycznie z magazynem opłaca się go kupić 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest bardzo fajna, nawet żeby wypróbować sam tonik :)

      Usuń
  3. Z tej serii miałam żel do mycia twarzy i maseczka, ta druga jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę wypróbować coś jeszcze z tej serii, więc może akurat skuszę się na maseczkę :D

      Usuń
  4. Mam ten tonik i wkrótce go zacznę używać! Kupiłam z Elle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mojej cery, ale super że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam oba kremy z tej serii i na daną chwilę nie są dla mnie. Mocno matują i nie pachną za ładnie :) Toniku jeszcze nie miałam, ale raz na jakiś czas mogłabym użyć do swojej cery mieszanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie chciałam poszerzyć swoją kolekcję tej serii m.in. o kremy do twarzy, ciekawe jakby się u mnie sprawdziły :)

      Usuń
  7. Kupiłam go z gazetą, bo wydawało się, że jest dla mojej mieszanej i kapryśnej cery odpowiedni. Niestety nie muszę go rozcieńczać, bo jest dla mnie za mocny ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyglądam się tej marce już od jakiegoś czasu. Myślę, że jak uszczuplę trochę swoje zapasy kosmetyczne to sięgnę i po te produkty. Nie wiem tylko od którego z kosmetyków rozpocząć swoją przygodę z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gorąco polecam wypróbować ten tonik :D Mam już 2 opakowanie i jestem nim zachwycona :)

      Usuń
  9. Hello, I want to have one of these piercing models, but I am unsure. Can you look at it?

    Walmart Ear Piercing

    Rhino Piercing

    Htc Piercing

    Tragus Piercing

    Baby Ear Piercing

    Tragus Piercing & Piercing

    OdpowiedzUsuń