White Tea - Relaksujący zapach od Yankee Candle

18:52:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Pewnie u większości z Was trwają właśnie przedświąteczne porządki, może już coś gotujecie na święta. Jednak czas na małą przerwę! Zróbcie sobie herbatę, usiądźcie na chwilkę i zrelaksujcie się. Może zapalcie jakiś wosk w kominku? Idealnie wpisującym się w ten okres woskiem będzie White Tea Yankee Candle, na którego recenzję Was zapraszam!


Od producenta:

Nuty zapachowe: biała herbata, cytryna
Delikatny, harmonijny zapach białej herbaty z odrobiną cytryny powoli wirującej w filiżance...


Moja opinia:

Wosk waży 22g i spokojnie starcza na kilka użyć, w moim przypadku jest to ok 7 paleń. Na sucho pachnie lekko kwaskowato, w tle da się wyczuć zapach herbaty. Jednak po odpaleniu można przenieść się w zupełnie inny wymiar! Zapach jest niesamowity. Pachnie świeżo zaparzoną, białą herbatą z dodatkiem plasterka soczystej cytryny. Aromat jest niesamowicie odprężający, delikatny i przede wszystkim niemęczący. Dodatkowo pomimo swojego delikatnego zapachu całkiem długo utrzymuje się w powietrzu. Moim zdaniem będzie to idealny zapach to fanów lekkich zapachów, które nie powodują bólu głowy.



Dostępność:
Goodies
22g/9zł

12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jest to zbyt delikatny zapach, niemniej jednak bardzo fajny na cieplejsze dni 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie dzięki tej delikatności się w nim zakochałam :D

      Usuń
  2. Lubię cytrynowe zapachy, muszę powąchać przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu ale zastanawiam się czy nie byłby dla mnie zbyt delikatny. Lubię słodki konkret.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, jeśli lubisz mocne zapachy to ten może być dla ciebie zbyt delikatny :/

      Usuń
  4. Zapach może być przyjemny ; Sprawdzę go przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i chyba dzisiaj się poznamy ;)

    OdpowiedzUsuń