Denko#marca oraz przegląd nowości

22:44:00 Szafa Zapachów 13 Comments

Hej kochani!
Już prawie tydzień kwietnia za nami, a ja ciągle jestem w tyle z marcowym denkiem. Ale w końcu się zmobilizowałam, więc dziś zapraszam was na denko marca oraz przegląd kosmetycznych nowości!


1. Mini żel pod prysznic Argan Oil, The Body Shop - żel miał piękny zapach, był wydajny i dobrze mył


2. Kawowy żel pod prysznic, Yves Rocher - ten zapach to był obłęd!<3 Aromat świeżo mielonych ziaren kawy unosił się w całej łazience. Żel ładnie się pienił i nie wysuszał skóry

3. Owocowy żel pod prysznic, Isana - bardzo przyjemnie pachniał i jak każdy żel Isany dobrze mył 

4. Waniliowy żel pod prysznic, Isana - super zapach, dobra wydajność i fajne działanie


5. Kwiatowe mydła do rąk, Isana - oba mydełka bardzo ładnie pachniały, jednak to w jaśniejszym opakowaniu zdecydowanie skradło moje serce. Jego zapach jest tak piękny, że chyba zrobię sobie jego zapas <3


6. Dezodorant, Nivea - bardzo fajny, dobrze chronił i przyjemnie pachniał

7. Pianka do golenia melon&pistacja, Venus - lubię do niej wracać, ma piękny zapach i świetnie sprawdza się przy goleniu

8. Płyn do kąpieli wiosenny bukiet, Avon - uwielbiam ten płyn, praktycznie przez cały rok mam jego zapas w łazience :p Robi bardzo dużo piany i pięknie pachnie


9. Lawendowy krem do stóp, Avon - krem miał śliczny zapach, bardzo fajną konsystencję, szybko się wchłaniał i super nawilżał


10. Kokosowy krem do rąk, Avon - szybko się wchłaniał, nie pozostawiał tłustej powłoczki na dłoniach i przyjemnie pachniał


11. Antycellulitowe błoto termalne, Equilibra - jakichś spektakularnych efektów po jego użyciu nie zauważyłam. Recenzja KLIK

12. Odżywczy peeling cukrowy, Equilibra - bardzo fajny kosmetyk, fajnie ujędrniał i wygładzał. Recenzja KLIK


13. 1 minutowa maska do twarzy, Nivea - na początku maska sprawdziła się u mnie fatalnie - piekła mnie po niej twarz, jednak po jakimś czasie postanowiłam dać jej drugą szansę i wtedy było już wszystko w porządku. Fajnie oczyszczała i wygładzała


14. Aloesowy krem do twarzy, Equilibra - dobrze nawilżał, idealny jako baza pod makijaż, a do tego przyjemny, delikatny zapach. Recenzja KLIK

15. Nawilżający płyn micelarny, Bielenda - to już któreś moje opakowanie tego płynu i na pewno nie ostatnie. Płyn jest bardzo delikatny, nie podrażnia, przyjemnie pachnie i świetnie sobie radzi ze zmyciem makijażu

16. Matujący podkład, L'oreal - podkład daje niesamowity efekt matu! O świeceniu się nie ma nawet mowy. Kolor o numerze 12 idealnie przypasował mi do odcienia skóry

17. Nawilżone chusteczki oczyszczające, Alterra - całkiem fajny produkt, gdy nie miałam pod ręką niczego do zmycia makijażu to sięgałam właśnie po nie - całkiem dobrze się sprawdzały


18. Jedwab do włosów, Delia - całkiem fajny, ładnie wygładzał końcówki, a do tego pięknie pachniał. Recenzja KLIK


19. Szampon do włosów suchych, Isana - strasznie się męczyłam z tym szamponem. Po jego użyciu włosy był szorstkie w dotyku i źle się układały :/ 

20. Odżywka wzmacniająca, Garnier - moja ulubiona odżywka <3 Ma piękny zapach i świetne działanie

21. Płynna keratyna do włosów, Delia - ten spray sprawiał, że moje włosy niesamowicie lśniły i pięknie się układały. Fajny dodatek do codziennej pielęgnacji włosów. Recenzja KLIK

22. Suchy szampon do ciemnych włosów, Batiste - fajnie odświeżał włosy, do tego nie bielił ich


No i dobrnęliśmy do końca denka! Teraz zapraszam na przegląd nowości :)



Na początku marca skorzystałam razem z mamą z ulotki Yves Rocher. Kupiłyśmy mleczko do ciała o pięknym zapachu mango z kolendrą oraz cudowny, brzoskwiniowy żel pod prysznic. Do zakupów dostałyśmy po lakierze do paznokci. Wybrałyśmy klasycznego nudziaka i piękny, koralowy odcień. 



Będąc w Lidlu postanowiłam wypróbować mydło w piance o zapachu śliwki. Mogę Wam już powiedzieć, że zapach jest przepiękny.




Trochę przepadłam na promocji 2+2 w Rossmannie na produkty do włosów. Zrobiłam 3 podejścia i oto są efekty :p Postawiłam na sprawdzone rzeczy, a dodatkowo w dużej mierze dałam szansę Isanie, zresztą jak widać na zdjęciu.



Postanowiłam spróbować parę nowości od Isany jeśli chodzi o pielęgnacje ciała. Skusiłam się na:
- puder do kąpieli kokos&wanilia
- sól do kąpieli z mocznikiem kokos&wanilia
- kokosowy żel pod prysznic


Kolejne zakupy w Rossmannie. Tym razem sięgnęłam po serum z zieloną herbatą od Bielendy. Słyszałam o nim wiele dobrego, a z racji że serum było w cenie na do widzenia to postanowiłam je wypróbować. Dodatkowo uzupełniłam swoje zapasy olejku pod prysznic Isany, który stosuje do mycia pędzli.



Nocne zakupy w Rossmannie i mnie nie ominęły. Promocja -50% na wybrane produkty skusiła mnie na:

- dezodorant Garnier
- żel pod prysznic o zapachu tęczowego ciasteczka Isana
- żel pod prysznic o zapachu białej herbaty Isana
- żel pod prysznic o zpaachu hawajskich kwiatów Nivea
- odświeżające chusteczki Venus
- ciasteczka Be Raw kokos


No i na koniec kolejne zakupy z Rossmanna :p Isana wypuściła nowe mydełko, tym razem o zapachu morskiej bryzy, więc od razu wpadło do mojego koszyka. Postanowiłam też wypróbować peeling enzymatyczny od Lirene. Gdy moim oczom ukazała się całkiem fajna promocja 3 kremików Nivea z serii Mix Me to nie było innej opcji żebym ich nie wypróbowała. Od razu zabieram się za ich testy :)

I to już wszystko, co chciałam Wam dzisiaj pokazać. Coś Was szczególnie zainteresowało?


13 komentarzy:

  1. Całkiem spore denko i udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawowy żel YR pachnie cudownie :) ładnie się obkupiłaś w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo zużyłaś. :) Miałam kiedyś ten jogurtowy żel pod prysznic z Isany, miło go wspominam i chyba do niego wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie oglądać denka i posty z nowościami, zakupami u innych blogerek. Dzięki temu poznaję mnóstwo nowych kosmetyków o których istnieniu nawet nie wiedziałam. A później portfel płacze..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega denko i udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam płyn Wiosenny Bukiet od Avon i bardzo ubolewam, że został on wycofany 😔

    OdpowiedzUsuń