Oryginalne zapachy od Luxure

19:16:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Witajcie!
Dziś chciałam przedstawić Wam dwa nowe zapachy od Luxure. Ich aromaty bardzo mnie zaskoczyły... jednak na plus czy na minus? Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam dalej!


City Pleasures


Zapach owocowo-kwiatowo-piżmowy
Nuta głowy:
sycylijska cytryna + kosz owoców: gruszka, biała brzoskwinia, czarna porzeczka + różowy pieprz
Nuta serca:
delikatna róża, fiołek, jaśmin
Nuta spodu:
bursztyn, cenne drzewo cedrowe, zmysłowe białe piżmo, strąki wanilii madagaskarskiej
Zapach City Pleasures, to zapach który pokochałam od pierwszego użycia. Przyciągnął mnie swoim słodkim i lekko ostrym aromatem. Dzięki temu połączeniu stworzył niesamowicie intrygującą mieszankę. Dla mojego nosa na pierwszą linię wysuwa się tu różowy pieprz, drzewo cedrowe i wanilia. Tło stanowią owoce. Perfumy pachną przepięknie, jednak są dosyć mocne i nie każdemu mogą przypaść do gustu. Jeśli chodzi o ich trwałość to jest przeciętna. Zapach utrzymuje się na skórze i ubraniach przez ok pół dnia.


Elite Nombrado


Zapach pikantno-kwiatowo-szyprowy 
Nuta głowy:
sycylijska cytryna i bergamotka, gałka muszkatołowa i goździki, świeży kardamon, czarna porzeczka
Nuta serca:
jaśmin + ylang-ylang, róża + fiołek, listki paczuli z Sumatry
Nuta spodu:
bursztyn, białe piżmo, vetiver z Haiti, wanilia
Zapach Elite Nombrano to zapach z zupełnie innej kategorii niż jego poprzednik. Na samym początku kompletnie mi nie przypasował - wydawał mi się zbyt męski. Jednak po jakimś czasie moje podejście do niego kompletnie się zmieniło. Perfumy zaczęły mi się niesamowicie podobać i teraz używam ich z wielką chęcią. Zapach należy do tych "lżejszych". Nie jest męczący, ani zbyt mocny. Dla mnie królują tu cytrusy, a w tle krążą goździki. Aromat jest bardzo oryginalny, więc myślę że będzie odpowiedni dla osób lubiących się wyróżnić, a do tego nieprzepadających za słodkimi zapachami.


Każdy zapach znajduje się w 100ml flakonie, a ich koszt to tylko ok 17,50zł za sztukę. 

Znacie perfumy Luxure?

12 komentarzy: