Węglowy peeling do twarzy, Marion

16:27:00 Szafa Zapachów 13 Comments

Hej kochani!
Od jakiegoś czasu kosmetyki z węglem aktywnym są hitem na rynku kosmetycznym. Chyba każdy stosował już jakiś produkt z tym składnikiem. Ja osobiście bardzo je lubię i chętnie po nie sięgam. Ostatnio intensywnie testuję peeling do twarzy z węglem bambusowym, dlatego dzisiaj zapraszam Was na jego recenzję!



Od producenta:

Drobnoziarnisty peeling delikatnie złuszcza martwy naskórek sprawiając, że skóra jest doskonale oczyszczona, wygładzona, wygląda świeżo i zdrowo. Formuła zawiera aktywny węgiel bambusowy, który absorbuje toksyny i zanieczyszczenia z powierzchni skóry, odblokowując pory. Chroni skórę przed wolnymi rodnikami i wyrównuje jej koloryt. Peeling zawiera bogatą w mikroelementy białą glinkę Kaolin, która posiada właściwości ściągające, odżywcze i regenerujące.



Moja opinia:

Peeling znajduje się w 75ml opakowaniu. Ma całkiem przyjemny zapach. Po wydobyciu go z tubki ukazuje nam się szary peeling. Jest on całkiem gęsty, dzięki czemu łatwo nakłada się go na buzię. Peeling zawiera drobne drobinki ścierające, które nie podrażniają buzi. Po jego użyciu skóra jest świetnie oczyszczona i wygładzona. Ja zawsze używam go przed nałożeniem maseczki na twarz. Wtedy wiem, że moja cera jest dobrze oczyszczona i gotowa na dalsze etapy pielęgnacji.


75ml/8zł


Stosujecie kosmetyki z węglem aktywnym?

13 komentarzy:

  1. Nie znam, ale cieszę się że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny, warto mu się bliżej przyznać :)

      Usuń
  3. Nie znam go, ale moja skóra lubi produkty z węglem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam żadnego kosmetyku Marion. Lubię kosmetyki "węglowe" więc myślę, że mogłabym po ten peeling sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go, ale nie zapadł mi w pamięci

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten peeling węglowy nie zrobił na mnie dużego wrażenia, używałam kilka razy i odstawiłam

    OdpowiedzUsuń