Avon Femme Icon - zapach dla każdej kobiety

22:55:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Witajcie!
Każda z nas uwielbia ładnie pachnieć. Aktualnie możemy przebierać w milionie zapachów na rynku. Jednak dziś chciałam Wam przedstawić mojego ostatniego ulubieńca, jakim jest woda perfumowana Avon Femme Icon. Zapraszam na recenzję!


Od producenta:
Woda perfumowana Avon Femme Icon to bardzo kobieca kompozycja z kategorii zapachów kwiatowo-drzewno-piżmowych. Fantastyczna aura, jaką roztaczają wokół siebie gwiazdy stała się inspiracją do stworzenia Avon Femme Icon. To ukłon w stronę niezwykłej siły tworzenia, niezłomności i czaru, jakim emanują kobiety - ikony naszego świata. To ukłon w Twoją stronę - piękna, silna kobieto.



Nuty zapachowe:
Nuty głowy: malina, truskawka, fiołek
Nuty serca: irys, osmanthus, róża
Nuty bazy: żywica, karmelowe piżmo, paczula



Moja opinia:
Woda perfumowana mieści się w 50 ml flakoniku. Nie da się ukryć że jest on śliczny i pięknie prezentuje się na toaletce.
Zapach jest dla mnie naprawdę ciekawy. Nie jest nudny, a bardzo oryginalny i kuszący. Dla mnie to taka owocowo-elegancka mieszanka. Truskawka nadaje niesamowitej słodkości, natomiast piżmo i paczula, które dają się wyczuć w tle sprawiają że zapach jest ciepły i otulający. Moim zdaniem będzie on pasował do kobiet w każdym wieku i na każdą okazję. Jeśli chodzi o trwałość, to jak na zapach z Avonu jest on bardzo dobry. Zapach jest wyczuwalny cały dzień :)



Dostępność:
Avon 50ml/ok 40zł

10 komentarzy:

  1. nie znam tego zapachu, ale wydaje się taki uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie podoba mi się ten zapach:) Mam wersję fioletową, ale tą też muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś wersję różową, jednak ta znacznie bardziej mi się podoba :)

      Usuń
  3. Znam zapach i mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny flakon, nuty zapachowe też są mi bliskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie miałam zapachu z Avonu, ale ten chętnie bym spróbowała malina i truskawka mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie prawie cała toaletka ugina się od perfum z Avonu :D Mają bardzo fajne zapachy :)

      Usuń