Pink Grapefruit Kringle Candle

22:27:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Hej kochani!
Od paru dni w moim domu króluje zapach grejpfruta! A to wszystko za sprawą daylightu Pink Grapefruit od Kringle Candle. Dziś zapraszam Was na jego recenzję!


Od producenta:
Klasyczny, słodki, odważny, nieco kwaśny ton dojrzałych grejpfrutów to dominujący element tego bogatego, realistycznego dzieła. Niesamowita cytrusowa świeżość,która zachwyci każdego. Spróbuj sam tego radosnego zapachu różowego grejpfruta.

  


Moja opinia:
W ciepłe, letnie dni uwielbiam otulać się lekkimi i owocowymi zapachami. Ostatnio namiętnie palę małą świeczkę o zapachu grejpfruta. Zapach jest niesamowicie autentyczny! Zarówno na sucho jak i po odpaleniu pięknie pachnie kwaśnym grejfrutem. Raczej brak w nim słodyczy, a jedynie można wyczuć kwaśno-gorzki aromat. Można się od niego uzależnić! Utrzymuje się w powietrzu całkiem długo i nie powoduje bólu głowy. Idealny dla miłośników owocowych zapachów.

 

Dostępność: KLIK
35g/8,40zł

14 komentarzy:

  1. To musi być piękny zapach :) nie miałam go jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zapach :)
    Uwielbiam świeczki w pokoju 😊
    https://twinstyl.blogspot.com/2018/07/choker-koronkowy-i-bluzka-sinsay.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo rany <3 nawet nie wiesz jak się cieszę, że wpadłam na Twojego bloga. Nie wiedziałam, że jest też świeca w tej linii. Ja ostatnio kupiłam wosk o tym zapachu - jest fenomenalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Daylighty to fajna opcja do palenia :)

      Usuń
  4. Oj, na lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam taki zapach z YC - lubiłam go. Chętnie poznam ten ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachu YC nie znam, ale zazwyczaj są one podobne :)

      Usuń