Regenerujący krem-maska do dłoni, Paloma

20:23:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją mojego wielkiego odkrycia ostatnich miesięcy! Jest nim regenerujący krem-maska firmy Paloma. Zapraszam na recenzję!


Od producenta:
Błyskawiczna poprawa gładkości i miękkości, intensywne nawilżenie i odżywienie skóry dłoni. Niezwykły preparat o lekkiej, aksamitnej konsystencji i zmysłowym zapachu stworzony dla intensywnej regeneracji zniszczonej skóry dłoni. Mocznik, masło shea, algi i olej winogronowy aktywizują procesy naprawcze - skóra błyskawicznie się odmładza, wzmacnia, staje się sprężysta i nawilżona. Witaminy E i A działają przeciwzmarszczkowo, wspomagają nawilżenie i pozostawiają na skórze delikatny film, chroniący przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Produkt testowany dermatologicznie.


Skład:


Moja opinia:
Krem znajduje się w 100 ml tubce. Jego szata graficzna jest całkiem przyjemna dla oka. Kosmetyk ma bardzo porządną, gęstą konsystencję. Wystarczy niewielka ilość żeby posmarować nim całe dłonie, jednak trzeba dać mu chwilę na wchłonięcie się. Po tej krótkiej chwili możemy rozkoszować się jego cudownym działaniem! Krem-maska stwarza przyjemną powłokę na dłoniach, dlatego polecam używać go na wieczór. Ręce stają się aksamitnie gładkie i nawilżone. Co najlepsze efekt jest długotrwały! :) Ale krem ma jeszcze jeden ogromny plus - cudowny zapach! Dla mnie pachnie on perfumami DKNY Be Delicious <3 Za każdym razem gdy smarowałam nim dłonie czułam właśnie je. Lekko kwiatowy, a zarazem owocowy zapach.


Dostępność: drogeria Natura, apteki
100ml/8zł

8 komentarzy:

  1. Nie używałąm jeszcze tego produktu i ogolnie bardzo malo kremow do rąk używam ale teraz chyba musze juz sobie wprowadzic kremowanie do rutyny bo suszki zaczynam miec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam kremów kilka razy dziennie :D A ten szczególnie polecam na wieczór :D

      Usuń
  2. miałam go kiedyś i poza zapachem jakoś niespecjalnie się sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego bardzo zadowolona, spełnia wszystkie moje oczekiwania :D

      Usuń
  3. nie znam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy miałam kiedyś chyba tylko peeling do stóp. Na razie nie kusi mnie nic nowego.

    OdpowiedzUsuń