Rosyjskie kosmetyki DNC

20:09:00 Szafa Zapachów 3 Comments

Witajcie kochani!
Dziś chciałam powiedzieć Wam kilka słów na temat rosyjskich kosmetyków DNC, które otrzymałam od firmy Bioika. Dla mnie są to całkiem nowe, jeszcze niepoznane kosmetyki, dlatego z jeszcze większą chęcią przystąpiłam do ich testów. Zapraszam!


Krem - koncentrat do stóp przeciw pęknięciom


Kremy do stóp bardzo przypadły mi do gustu. Mają bardzo treściwą i gęstą konsystencję przez co można się nimi cieszyć przez długi czas. Trzeba im dać chwilę na wchłonięcie się jednak świetnie nawilżają i wygładzają popękane stopy. Ich skład jest świetny, możemy znaleźć tu masło kakaowe, oliwę z oliwek, wosk, olejek miętowy czy eukaliptusowe masło. Kremy mają miętowy zapach, dzięki czemu świetnie odświeżają stopy. Moim zdaniem teraz jest świetny czas by właściwie zadbać o nasze stopy przed latem, a te kremy idealnie sobie z tym poradzą.
80ml/15,90zł KLIK


Biokompleks dla zniszczonych włosów



Biokompleks dla zniszczonych włosów zawiera 3 saszetki, po 15 ml każda. Należy nałożyć je na całą długość włosów, pozostawić na 5-10min po czym spłukać. Niestety nie zdały one u mnie egzaminu. Taka jedna saszetka niesamowicie obciążyła mi włosy. Zmywałam ją z głowy bardzo długo, zużyłam strasznie dużo szamponu, a nadal czułam jakby moje włosy były posklejane przez olej. Dodatkowo ten zapach...bardzo nieprzyjemny, ziołowy, który niestety towarzyszył mi jeszcze przez długi czas po zmyciu olejku z głowy.
3x15ml/12,90zł KLIK


Kwas hialuronowy do skóry delikatnej


Kwas hialuronowy to bardzo ciekawy kosmetyk. Znajduje się w 10ml buteleczce z pompką. Stosowałam go do twarzy jako swego rodzaju krem. Kwas o konsystencji olejku bardzo ładnie się wchłaniał i pozostawiał skórę niesamowicie wygładzoną, ujędrnioną i nawilżoną. Jak dla mnie bomba :) Niestety aktualnie kwas jest niedostępny w sklepie.



Czy któreś z kosmetyków Was zainteresowały?

3 komentarze:

  1. Szkoda, że ten kompleks do włosów się nie sprawdził.
    Ta marka jest mi zupełnie obca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam firmy, ale koncentrat do stóp wydaje się fajny.

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń