Znane perfumy w nieco innej odsłonie od Luxure

22:29:00 Szafa Zapachów 9 Comments

Hej kochani!
Jakiś czas temu dostałam wspaniałą przesyłkę od firmy Luxure. W jej skład wchodziły 3 flakoniki perfum: I miss You, La Buena Vida oraz Elite.
Dziś przyszedł czas na recenzje. Zapraszam!

I miss you


Kategoria: kwiatowe

nuta głowy:
mandarynka
nuta serca: piwonia, róża, morela, brzoskwinia
nuta spodu: białe piżmo



Zapach zaliczyłabym do tych lekkich, kwiatowych, idealnych na wiosnę. Jest bardzo trwały. Gdy użyję go rano wieczorem wciąż go czuć. Moim zdaniem idealny dla wolnych, niezależnych kobiet.

Elite


Kategoria: kwiatowa

nuta głowy: mandarynka, arbuz
nuta serca: frezja, esencja różana
nuta spodu: irys, drzewo sandałowe


Zakochałam się w tych perfumach od pierwszego powąchania <3 Zapach przypomina mi moje ukochane Sunflowers Elizabeth Arden. Może jedynie aromat jest nieco mniej ostry, bardziej wyważony. Perfumy zaliczyłabym do "wytrawnych", brak w nich jakiegokolwiek słodkiego akcentu, co mi osobiście bardzo odpowiada. Zapach jest bardzo elegancki. Naprawdę jestem zaskoczona trwałością tych perfum. Czuję je jeszcze na drugi dzień na ubraniach.

La buena vida


kategoria: kwiatowo-owocowy


nuta głowy: czarna porzeczka, gruszka
nuta serca: irys, jaśmin, kwiat pomarańczy
nuta spodu: paczula, fasolka tonka, wanilia, pralina


Perfumy te są odpowiednikiem kultowych La vie est belle Lancome, które osobiście uwielbiam. Wizualnie buteleczka bardzo mi się podoba. Dodatkowo posiada uroczą wstążeczkę która sprawia, że perfumy wydają się bardzo luksusowe. Ich zapach jest piękny: słodki, ciepły, otulający. Sprawdzi się idealnie na okres jesienno-zimowy. Na samym początku wyczuwałam w nicj lżejsze, owocowe aromaty, natomiast po jakimś czasie wanilia wraz z praliną grały tu główną rolę. Moim zdaniem zapach idealny dla pewnej siebie, eleganckiej kobiety. Idealnie sprawdzi się na większe wyjścia.

Wszystkie perfumy znajdziecie tutaj: KLIK 100ml/24zł
Firma Luxure ma w swojej ofercie wiele odpowiedników znanych marek, dlatego zachęcam Was do zapoznania się z ich ofertą.




9 komentarzy: