Krótkie wyjaśnienie dlaczego tak długo nie było mnie w blogosferze oraz denko i nowości #kwiecien, maj

20:04:00 Szafa Zapachów 11 Comments

Hej kochane!
Dzisiejszy post będzie poświęcony krótkim wyjaśnieniom dlaczego tak długo mnie nie było pośród Was oraz przeglądowi nowości i denku kosmetycznego.

Na pierwszą część wpisu mogę odpowiedzieć jednym słowem: MATURA. Zależało mi na dobrych wynikach, dlatego musiałam na jakiś czas zrezygnować z pisania notek. Cały ostatni czas poświęcałam na naukę, chwilami było ciężko ale już po, więc teraz korzystam jak tylko się da z najdłuższych wakacji w życiu :D Z tego też powodu przygotowałam dla Was małe podsumowanie ostatnich, prawe dwóch miesięcy związanych ze zużyciami oraz nowościami kosmetycznymi. Gotowe?


1. Żel pod prysznic Isana - urocza buteleczka, śliczny zapach, wspaniała cena!

2. Żel pod prysznic i do kąpieli 2w1 Le Petit Marseillais - recenzja KLIK
3. Płyn do kąpieli Avon - płyn o ślicznym zapachu mango robił dużo piany i świetnie nawilżał skórę

4. Żurawinowe mleko do kąpieli The Secret Soap Store - recenzja KLIK
5. Cukrowy peeling do kąpieli pistacja&czekolada Farmona - peeling miał niesamowity zapach, fajnie masował skórę, jednak niesamowicie brudził wannę ;/


6. Suchy szampon Farmona - Jest to wersja mini. Szampon ślicznie pachniał i naprawdę dobrze się sprawował! Bardzo ładnie odświeżał włosy, dodawał im lekkiej objętości.

7. Nawilżająca odzywka-maska zwiększająca objętość Tołpa - recenzja KLIK
8. Ziołowy szampon przeciw wypadaniu włosów Bioxsine - recenzja KLIK
9. Szampon wzmacniający Garnier Fructis - do tej pory miałam okazję używać tylko pomarańczowej wersji ale musze powiedzieć, że ta jest równie świetna! Szampon dodawał ogromnej objętości moim włosom i świetnie je oczyszczał.




10. Mleczko do demakijażu Soraya - bardzo fajne, dobrze radziło sobie z mocniejszym makijażem. 
11. Tonik zwężający pory Ziaja - mój ulubieniec, nawet nie wiem która to już buteleczka :D Ślicznie pachnie, jest bardzo wydajny i dobrze działa. 
12. Krem do twarzy Eveline - recenzja KLIK



 13. Krem do rąk Johnson's baby care - recenzja KLIK
 14. Wyszczuplające masło do ciała żurawina The Secret Soap Store - recenzja KLIK
15. Krem półtłusty Cremobaza - recenzja KLIK


16. Perfumetka Avon Femme - śliczny, owocowy zapach, który całkiem długo utrzymywał się na skórze.
17. Szary eyeliner - przeciętniak, robił całkiem ładne kreski
18. Błyszczyk do ust Avon - całkiem fajny, ładnie rozprowadzał się po ustach


A teraz czas na nowości:



Zakupy w Rossmannie:

- płyn do kąpieli algi morskie
- antyperspirant Nivea
- brzoskwiniowy żel pod prysznic Isana
- tonik do twarzy Ziaja


Zakupy na vinted:
 
- mus do ciała borówka Nacomi
- mus do ciała malina Nacomi


Neonowy lakier do paznokci Golden Rose <3


-49% Rossmann:

- szminka Eveline
- 2x lakier do paznokci Eveline
- odżywka do paznokci Bielenda
- kredka do ust Bell
- puder Astor
- odżywka do rzęs Eveline
- eyeliner Bell



 Zamówienie Avon:

- perfumy Cherish
- żel pod prysznic Orchard
- żel pod prysznic Oasis
- witaminowy szampon do włosów



Zakupy w Super Pharm:

- płyn do soczewek
- szampon dodający witalności Schauma
- szampon dodający objętości Schauma
- balsam do ciała z rozświetlającymi drobinkami Dove
- krem do rąk Nivea
- krem do stóp Evree



Współpraca z firmą Bispol

Coś Was zainteresowało? :)

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, ze matura poszła Ci przynajmniej tak dobrze jak denko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj z powrotem :) Nacomi kosmetyki mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też przed maturę miałam mega blogowe zaległości :D kuszą mnie te musy z nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suchy szampon Farmona właśnie zużyłam, ciekawy był ale szybko się skończył

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że masz już maturę za sobą :D! a teraz ciesz się najdłużsyzmi wakacjami w życiu i nmiłej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo fajnych nowości i widzę kilka które mam miałam ;)
    Mam nadzieję że matura poszła ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne podsumowanie, dosyć duże denko i świetne nowości. Mam nadzieje że matura poszła dobrze i będziesz mieć same wysokie wyniki
    Podoba mi się Twój blog, z miłą chęcią obserwuje i będę zaglądać :] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Matura, kiedy to było, dawno dawno temu skończyłam studia :)

    OdpowiedzUsuń