Zapachowa środa#2 - czyli czym pachnę w ciągu roku

10:03:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Witajcie!
Dziś przygotowałam dla Was kolejną część zapachowej środy. A pod lupę wezmę 3 kolejne zapachy, każdy idealny na inną  porę roku :)


1. Avon, Ultra Sexy

Nuty zapachowe:
nuta głowy: gruszka, bergamotka, marakuja
nuta serca: magnolia, brzoskwinia, peonia
nuta bazy: złoty bursztyn, piżmo, słodkie drewno 



Perfumy idealne na zimę. Są dosyć mocne ale dzięki temu bardzo trwałe! Ich śliczna buteleczka pozwala cieszyć się nimi za każdym razem gdy je używam. Zapach jest bardzo zmysłowy głównie za sprawą bursztynu, który ociepla całą kompozycję zapachową. Ważną rolę w tym aromacie odgrywają również magnolia i gruszka, które po paru minutach są mocno wyczuwalne. Zapach idealny dla kobiety zmysłowej i pewnej siebie.

50ml/59,99zł


2. DKNY Be Delicious

Nuty zapachowe: 
jabłko, ogórek, grapefruit, magnolia, tuberoza, biała konwalia, róża, fiołek, drzewo sandałowe, biały bursztyn

Klasyczne jabłuszko, które pewnie większość z Was zna sprawdzi się idealnie na wiosnę. Uwielbiam psikać się tymi perfumami! Na początku czuć owocowe nuty, lecz już po chwili wyczuwalne są kwiatowe kompozycje. Ich delikatny, jabłkowo-fiołkowy aromat od razu mnie uspokaja i wprowadza w stan ukojenia. Zapach całkiem długo się utrzymuje na skórze. Polecam delikatnym aczkolwiek pewnym siebie kobietom.

50ml/120zł




3. Yves Rocher woda toaletowa kokos z Malezji


Nuty zapachowe: kokos z Malezji


Kupując ten zapach głównie myślałam o wakacjach. Bo w końcu z czym kojarzą się wakacje? Mi zawsze z kokosem! :) Perfumki znajdują się w szklanej buteleczce, posiadają atomizer. Sam zapach jest niesamowity. Dosłownie jakbym polała się mleczkiem kokosowym. A najlepsze jest to, że jest on mega trwały. Sądzę, że jest to aromat dla koneserów, ponieważ nie każdy lubi takie nuty zapachowe.

100ml/39,90zł

Miałyście któreś z nich?

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ultra sexy :-) Ciekawi mnie ten kokosowy zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. DKNY - moje ulubione perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąchałam różowe, rzeczywiście zapach jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam DKNY!
    Dziękuję za założenie konta na DC z mojego linku. Jeśli masz jakieś pytania to chętnie odpowiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nie miałam pojęcia o tej stronie ale powoli ją poznaję :)

      Usuń
  5. Ja właśnie szukałam czegoś kokosowego i trafiłam jakiś czas temu na Yves Rocher woda toaletowa kokos z Malezji lecz nie byłam pewna czy zamawiać ze względu na wahania czy rzeczywiście pachnie tym kokosem... teraz chyba rzeczywiscie zakupię. :D

    OdpowiedzUsuń