The Body Shop - jagoda czy kokos ?

14:23:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Hej kochane!
Trochę czasu mnie nie było, a to dlatego że spędziłam go nad jeziorem :) Upał był straszny ale przydało mi się tych kilka dni relaksu :D

Dziś wracam do żywych i chcę się z wami podzielić moją opinią na temat masełek do ciała The Body Shop.



Od producenta:
Masło jest przeznaczone do skóry suchej. Działa nawilżająco i natłuszczająco na skórę. Oprócz tego chroni skórę przed wysuszaniem, opóźnia starzenie się skóry i powstawanie zmarszczek. Zawiera ekstrakt z owoców borówki. Poprawia gładkość skóry i zapewnia jej 24-godzinne nawilżenie.


Masło przeznaczone do skóry normalnej i suchej. Zawiera masło shea, masło kakaowe oraz olejek kokosowy. Masło shea zawiera witaminy A, E i F, chroni, odżywia i zmiękcza skórę. Masło kakaowe nawilża skórę i pozostawia ją miękką i jedwabiście gładką. Olejek kokosowy ma właściwości zmiękczające.


Moja opinia:
Oba masełka znajdują się w 200ml, plastikowym słoiczku. Opakowanie jest naprawdę dobrej jakości, mocne i wytrzymałe na upadki na podłogę :D  
Większość odstrasza cena, a mianowicie 65zł. Ja upolowałam oba zapachy 15zł za sztukę z czego jestem ogromnie dumna :D



Zapachy masełek są niesamowite! Dla mnie na pierwszym miejscu stoi jagoda. Jej niesamowity aromat pozostaje na długo na skórze. W zapachu wyczuwam kwaśną nutkę przełamaną delikatnym kremem jagodowym. Obłęd!



Kokosowe masełko niestety nie do końca pachnie jak kokos. Ale nie mówię, że źle pachnie. Ja bardziej wyczuwam w nim banana niż kokos. Zapach jest całkiem przyjemny. Aromat utrzymuje się na skórze trochę dłużej niż jego jagodowy odpowiednik. 


Masła niesamowicie nawilżają skórę. W lato są dla mnie wybawieniem. Przynoszą ogromną ulgę mojej suchej skórze. Pozostawiają ją gładką i przyjemną w dotyku. 
Konsystencja masła jest bardzo gęsta i mocno zbita ale to kompletnie nie przeszkadza w jego aplikacji. Dzięki temu jest bardzo wydajne.


Jakie są wasze opinie na temat masełek The Body Shop?

6 komentarzy:

  1. Miałam peeling jagodowy z TBS. ogólnie nie lubię jagodowych zapachów w kosmetykach, ale jeśli masło pachnie tak jak peeling to chętnie bym się skusiła.

    Gdzie dorwałaś je tak tanio?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam ofertę na vinted.pl , dziewczyna miała w sprzedaży prawie każdy zapach :0 ;)

      Usuń
  2. Wersję jagodową chętnie bym poznała i cena na promocji przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam ich jeszcze, ale bardzo lubię masła czy oleje kokosowe z innych firm. Zapach cudowny i działanie też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam masła do ciała od TBS! Zapachy są obłędne, skóra jest nawilżona, miękka. No, cena też potrafi być niestety obłędna...

    OdpowiedzUsuń