Olej z konopi w kosmetykach? Czemu nie!

11:29:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochane!
Dziś chciałam was bliżej zaznajomić z firmą India Cosmetics <KLIK> Jest to firma, która produkuje kosmetyki z dodatkiem oleju konopnego, który w ostatnim czasie zyskał duże zainteresowanie w świecie kosmetyków. Ma on cudowne właściwości m.in.: redukuje zmarszczki, opóźnia proces starzenia się skóry, niesamowicie nawilża suchą skórę, łagodzi podrażnienia
A oto co dostałam do testów:


1. Ochronny krem do rąk
Krem znajduje się w bardzo wygodnym opakowaniu, jego pojemność to 100ml. Jego zapach, jak zresztą całej serii kosmetyków, oceniam jako dosyć oryginalny ale nieprzekonujący. Jest on trudny do opisania, lekko kwaśny ale ma coś w sobie. 
Po regularnym stosowaniu tego kremu skóra moich dłoni stała się bardzo miękka i przyjemna w dotyku. Krem bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości.




2. Ochronny krem do stóp
Krem ma pojemność 75ml, znajduje się w poręcznej tubce. W maju i w czerwcu był on moim wybawieniem. Moje stopy były strasznie wysuszone i nieprzyjemne w dotyku. Ten krem sprawił, że świetnie się nawilżyły i zregenerowały. Szczerzę mogę go wam polecić na wakacje :)




3. Nawilżający balsam do ciała
Balsam zamknięty jest w w 400ml butli, która przypomina opakowanie jogurtu. Konsystencja balsamu jest bardzo lekka, dzięki czemu bardzo szybko wchłania się w skórę. Moim zdaniem jest to balsam do codziennego stosowania, ponieważ po regularnym stosowaniu moja skóra stała się jędrniejsza i gładsza. Co więcej  jest on bardzo delikatny dla podrażnionej skóry, dlatego polecam stosować go po depilacji. 




4. Krem do twarzy dla cery dojrzałej na dzień i noc 
Krem znajduje się w 50ml słoiczku. Jego konsystencję oceniam jako typową dla kremów do twarzy, jest bardzo lekka i szybko się wchłania co jest jego wielkim atutem, ponieważ można go stosować w lato i pod makijaż. Jeśli chodzi o działanie to muszę powiedzieć, że krem bardzo fajnie nawilżał skórę i ją odżywił. Ale  żeby uzyskać taki efekt należy stosować go regularnie.



A teraz dostępność i cena każdego z produktów:
  • Krem do rąk - 12.99zł <KLIK>
  • Krem do stóp - 11,99zł <KLIK
  • Balsam do ciała - 19,99zł <KLIK>
  • Krem do twarzy - 29,99zł <KLIK>
Podsumowując muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z wszystkich kosmetyków. Była to moja pierwsza styczność z kosmetykami z olejem z konopi ale pozostawiły one u mnie pozytywne wrażenia :)


12 komentarzy:

  1. Kosmetyki wyglądają dość ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej konopny jest świetny, ale nie zdziała obiecanych cudów gdy będzie daleko w składzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. zeby coponiektorzy ich nie probowali zjesc!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie te kosmetyki od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyków tych nigdy nie miałam, jednak bardzo mnie zaciekawili. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah chcę je :D i będę się nimi narkotykować xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych kosmetyków, chociaż słyszałam już wiele dobrym działaniu oleju z konopi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę :) Bardzo jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziły :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://landvanity.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam ich, ale to już nie pierwsza pochlebna recenzja którą czytam na ich temat:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w zapasikach krem do rąk, na razie czeka:)

    OdpowiedzUsuń