Przegląd poczty - paczki, przesyłki, współprace

17:52:00 Szafa Zapachów 15 Comments

Hej kochane:)
Dziś post poświęcony pokazaniu wam moich zdobyczy, paczek, paczuszek, współprac. Po kolei:

1. Bingo Spa - udało mi się załapać do kwartalnego testowania kosmetyków tej firmy. Miałam do dyspozycji 50zł, za które mogłam sobie wybrać co tylko mi się podoba. Wybrałam więc:
  • Serum do kąpieli z algami i zieloną herbatą
  • Maska do włosów z zieloną glinką
  •  Zestaw czekoladowy koktajl do kąpieli i czekoladowy szampon
 2. Alle paznokcie - nowa współpraca
  • Aksamit do paznokci+biały lakier
  • Baza podkładowa pod lakier
  • Czarny lakier do paznokci
  • Zmywacz bezacetonowy o zapachu grejfruta
  • Pilnik
3. POSE

Z tej współpracy cieszę się najbardziej, ponieważ jest to bardzo dobra firma, która robi naturalne kosmetyki o wspaniałym składzie. Do testów otrzymałam:
  • Krem do twarzy poprawiający strukturę skóry
  • Ziołowy krem do twarzy
4. I na koniec wspaniała przesyłka od firmy Rafex
Ogrom przypraw. Muszę wam powiedzieć, że one są świetne. Zero barwników i innych świństw. 100% naturalnych przypraw :)

Coś was zainteresowało ?

15 komentarzy:

  1. GRATULUJE WSPOLPRAC :)

    co powiesz na wspólną obserwację? :) Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile przypraw! Czekam na opinię na ich temat. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo bardzo fajne kosmetyki, szczególnie interesują mnie recenzję czekoladek i maski do włosów oraz kremów. A takie przyprawy są najlepsze i paczki konkretne, nie trzeba latać w środku gotowania po pieprz, bo akurat się skończył ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladki są naprawde świetne uwielbiam ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne współprace- czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj teraz będzie się dużo działo w kuchni z tymi przyprawami :D Jestem ciekawa tego serum z Bingo :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu jestem zachwycona serum z Bingo Spa :)

      Usuń
  7. czekam na recenzję pose:)

    Ja ciągle jakoś trafić na ten nabór w Bingo trafić nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi sie te produkty Pose:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, jestem ciekawa kosmetyków czekoladowych z bingo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne współprace :) Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń