Denko maja oraz przegląd nowości kosmetycznych

13:43:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Cześć kochani!
Dziś zapraszam Was na denko maja i przegląd nowości kosmetycznych. Trochę tego jest, więc żeby nie przedłużać to zapraszam dalej!


1. Żel myjący, La Roche-Posay - żel miał dosyć rzadką konsystencję, całkiem przyjemny, kwiatowy zapach i dobrze mył.

2. Nawilżający olejek do kąpieli i pod prysznic, Bielenda - olejek był fajną alternatywą dla żelu pod prysznic, świetnie pielęgnował suchą skórę, otulał słodkim zapachem i nawilżał.

3. Płyn do kąpieli wiciokrzew, Farmasi - to chyba jeden z lepszych płynów do kąpieli jakie kiedykolwiek stosowałam <3 Miał przepiękny, kwiatowy zapach, robił mnóstwo piany i naprawdę nawilżał skórę <3


4. Kojąca maseczka z owsem, Oriflame - maseczka miała kremową konsystencję, przyjemny zapach i bardzo fajnie nawilżała i koiła sucha cerę. 

5. Eyeliner, Eveline - mój ukochany eyeliner <3 Uwielbiam go za nasycony, czarny kolor oraz za precyzyjny i sztywny pędzelek.

6. Żel do mycia twarzy nawilżająco-kojący, Bielenda - żel miał cudny, orzeźwiający zapach, wspaniale oczyszczał buzię i nie wysuszał jej.

7. Naprawcza odżywka restrukturyzująca, Equilibra - super kosmetyk, który świetnie ujarzmia puszące się włosy. Recenzja KLIK


8. Krem do stóp czerwona porzeczka, Avon - krem miał bardzo lekka konsystencję, przyjemny zapach, jednak słabo nawilżał :/

9. Krem do rąk herbatniki z cukrem, Douglas - krem miał przyjemny, subtelny zapach i świetnie nawilżał dłonie.

10. Krem do rąk Granat, Avon - krem zachwycił mnie swoim słodko-owocowym zapachem <3 Wspaniale nawilżał i wygładzał dłonie. 

11. Krem do stóp Dynia, Oriflame - krem miał świetny, dyniowy zapach <3 Jego lekko wazelinowa konsystencja sprawiała, że wspaniale natłuszczał suchą skórę stóp. 


12. Balsam do ciała Honey Wildflower, Bath&Body Works - balsam miał cudowny, kwiatowy zapach, szybko się wchłaniał i świetnie nawilżał. Recenzja KLIK

13. Krem do ciała Summertime Surf, Bath&Body Works - krem cechował się gęstą konsystencją, intensywnym ale pięknym zapachem i zapewnieniem wspaniałego poziomu nawilżenia. Recenzja KLIK


14. Kojąca maseczka z rumiankiem, Yves Rocher - maseczka miała świetną konsystencję musu, cudownie koiła i nawilżała i do tego miała bardzo subtelny zapach.

15. Całodniowy krem na ładną cerę, Uzdrovisco - krem miał bardzo przyjemny zapach i lekką konsystencję. Nadawał się pod makijaż i fajnie nawilżał. 

16. Tonik rozjaśniający, Feed Skin - tonik kompletnie się u mnie nie sprawdził :/ Właściwie nie robił nic :/


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

A teraz czas na nowości kosmetyczne!


Na początek moje zakupy z Rossmann. Skusiłam się na mydło w płynie o zapachu fiołków od Apart, żel pod prysznic mango&kokos od Isana oraz na dwa żele Le Petit Marseillais: o zapachu truskawki oraz kwiatów Tiare <3


Druga porcja zakupów w Rossmann. Tym razem większość rzeczy ze zdjęcia to kosmetyki kupione z voucherów, które można było zdobyć w maju w aplikacji Rossmann. W niskich cenach kupiłam:
- krem do rąk, Hagi
- mydło w płynie Malina, Baśka
- serum do skóry głowy, Biovax
- balsam do ciała biała herbata&lotus, Fluff
- antyperspirant, Nivea
- maszynkę do golenia z wymiennymi wkładami z mydełkiem, Wilkinson


W maju skorzystałam też z ulotki dla klubowicza w Yves Rocher. Za dowolny zakup mogłam dostać mydełko do rąk, a więc kupiłam płukankę do włosów z wyciągiem z moringi, a w prezencie dostałam mydełko do mycia rąk o zapachu jeżyny. 


W maju udało mi się załapać do testów wizaż aż 3 razy! Pierwszy zestaw to kosmetyki firmy Dermedic: krem do twarzy na dzień dogłębnie nawilżający, krem na noc oraz masło ultranawadniające <3


Kolejny zestaw to kosmetyki do włosów firmy Dr. Plex. W skład zestawu wszedł zabieg odbudowujący włosy oraz odżywka do włosów. 


Ostatnim, wygranym zestawem kosmetyków na wizaż jest zestaw od Miya. Udało mi się dostać do testów wielofunkcyjne masełko oczyszczająco-pielęgnujące 4w1 oraz emulsję micelarną do demakijażu i oczyszczania. 


Żeby nie było tak nudno, to poprzez portal WP.pl udało mi się wygrać zestaw kosmetyków od Ziaji. W skład zestawu weszły: pasta w czarne kropki, biały mus do twarzy na dzień oraz tonik do twarzy z nutą mięty, granatu i czarnej porzeczki.


Maj to był mój miesiąc <3 Na portalu Ofeminin pierwszy raz udało mi się dostać do testów. Do przetestowania dostałam zestaw kosmetyków do włosów blond Marc Anthony: szampon do włosów, odżywka do włosów oraz maska do włosów. Jak na razie sprawdzają się u mnie super <3


Na różne święta dostałam dwa bony upominkowe do Douglas. W końcu postanowiłam je zrealizować i postawiłam na:
- wodę perfumowaną Ange ou Demon Le Secret, Givenchy 
- wodę perfumowaną Fresh Blossom, DKNY
- krem do rąk bergamotka&sól morska



Chciałam Wam też pokazać dwie paczuszki urodzinowe, które dostałam od kochanych dziewczyn z portalu DressCloud <3 W pierwszej paczuszce znalazłam mnóstwo kosmetyków do kąpieli: dużą kulę do wanny o zapachu mango, kulę z aloesem, 4 pastylki do wanny, perełki do kąpieli, sól do kąpieli o zapachu migdałów, sensualny żel pod prysznic z wyciągiem z kwiatów pomarańczy oraz dużo słodkości.
W drugiej paczuszce skrywał się oczyszczający peeling do twarzy Sylveco, serum do twarzy Tołpa, poziomkowe mydło w płynie Baśka, owocowa herbata w słoiczku, wosk zapachowy, próbki kosmetyków, herbatki oraz słodkości.  


Coś Wam wpadło w oko?

6 komentarzy:

  1. Z denka znam jedynie żel Bielenda, ale dla mnie słabo oczyszczał. Z nowości też skusiłam się na balsam fluff, ale poza nim ceny w tym kalendarzu nie byly takie atrakcyjne (często identyczne lub wyższe niż na promo), podobnie jak kosmetyki - myślałam, że postawią na ciekawsze nowości :D
    Miałaś szczęście w testach! Najbardziej mnie ciekawi zestaw Miya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, poszczęściło mi się w tym miesiącu z testami <3

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe denko i nowości :) Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokaźne zużycie, super blog, zostanę na dłużej i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń