Today Tomorrow Always the moment, Avon

21:59:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Witajcie!
W ostatnich tygodniach wiosenny nastrój wszedł mi bardzo mocno. W mojej kosmetyczce aktualnie dominują same kwiatowe kosmetyki, które mają świeże i lekkie zapachy. Dziś zapraszam was na recenzję idealnej na wiosnę wody perfumowanej Today Tomorrow Always the moment od Avon.


Perfumy kupiłam dosyć spontanicznie. Przeglądałam katalog Avon i wpadł mi w oko ten piękny, a zarazem prosty flakonik. Spojrzałam na nuty zapachowe - kwiaty neroli, magnolia i ambra - i postanowiłam kupić je w ciemno, bo wiedziałam, że to będzie coś dla mnie. Jako, że jestem konsultantką to udało mi się zakupić cały zestaw w bardzo dobrej cenie, w skład którego wszedł jeszcze perfumowany balsam do ciała oraz perfumetka. 





Perfumy mają pojemność 50 ml. Ich butelka naprawdę mi się podoba. Lubię taką prostotę połączoną z elegancją. Do tego ten piękny, subtelny, różowy kolor <3 Perfumy mają bardzo kobiecy zapach. Producent pisze, że świetnie sprawdzą się na wieczór, a moim zdaniem są idealne też na co dzień. Pasują do pracy ale też i na romantyczna randkę. Zapach jest otulający, dominuje tu pudrowa nuta, a w niej zatopiona jest magnolia i kwiat neroli. Całość zamyka intensywna ambra co tworzy piękną mieszankę. Jeśli miałabym powiedzieć dla kogo byłyby idealne, to tak naprawdę dla młodych kobiet jak i tych dojrzałych. Jest to ponadczasowy zapach, subtelny i romantyczny ale z domieszką tej wieczorowej elegancji. Trwałość perfum jest fenomenalna, zresztą jak wszystkich zapachów z serii TTA. 


Perfumowany balsam do ciała to super dodatek, który pozwala przedłużyć zapach perfum na skórze. Balsam mieści się w 150 ml tubce. Ma on biały kolor i lekką konsystencję, dzięki czemu szybko się wchłania. Jego zapach jest o wiele lżejszy niż perfum, jednak jako "baza" pod perfumy sprawdza się świetnie. Znacznie przedłuża trwałość perfum, a przy okazji delikatnie nawilża skórę. 

Znacie ten zapach?

6 komentarzy:

  1. Tego nie znam. Kojarzę ten taki ponadczasowy klasyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach jest o wiele delikatniejszy od klasyka :D

      Usuń
  2. Szata graficzna piękna, na pewno też taki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam perfum Avon, a ten zapach chyba by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń