Naturalna pielęgnacja włosów z Petal Fresh

23:13:00 Szafa Zapachów 5 Comments

Hej kochani!
Dziś zapraszam Was na recenzję bardzo ciekawego duetu do włosów od Petal Fresh. Mowa tu o szamponie i odżywce cytrus&aloes. Wcześniej recenzowałam dla Was nawilżający szampon do włosów tej firmy KLIK, który sprawdził się u mnie świetnie. Jak jest z tym duetem? Zapraszam dalej, a dowiecie się wszystkiego!

Od producenta:
Szampon Aloe & Citrus firmy Petal fresh dzięki oczyszczająco-kojącym właściwościom przyniesie włosom uczucie jedwabiście gładkich i miękkich, a skóra głowy pozostanie napięta i odżywiona.
Korzyści: Odżywia, nawilża włosy, odżywia i pobudza skórę głowy, pomaga zwalczać łupież.

Odżywka dzięki niezwykłej mocy składników odżywczych nadaje suchym, łamliwym i zniszczonym włosom naturalny blask i świeżość. Nawilża i odżywia włosy, pobudza skórę głowy, pomaga zwalczyć łupież. Idealna dla włosów po zabiegach keratynowych.
Produkt wolny od szkodliwych substancji: parabenów, sulfatów (SLS, SLES), petrochemikaliów, GMO, ftalanów i sztucznych barwników.



Moja opinia:
Zarówno szampon jak i odżywka mieszczą się w 355ml opakowaniach. Mają zamknięcie typu disc-top, które świetnie sprawdzą się w użytkowaniu i ułatwia dozowanie kosmetyków. Oba produkty mają jak dla mnie bardzo specyficzne zapachy. Rzeczywiście czuć tu cytrusy, jednak zapach mnie nie przekonuje :/ Całe szczęście nie utrzymuje się on zbyt długo na włosach.
 


Szampon jest przeźroczysty i ma świetną konsystencje, która ładnie rozprowadza się po włosach. W kontakcie z wodą fajnie się pieni i doskonale oczyszcza skórę głowy. Odżywka za to jest jak dla mnie trochę za gęsta, ponieważ ciężko jest ją wydobyć z opakowania :/ Niemniej jednak pięknie rozprowadza się na włosach, nie wpływa z nich, a do tego świetnie na nie działa. Super nawilża i wygładza włosy. Dodatkowo bardzo dobrze radzi sobie z emulgowaniem oleju z włosów, czyli po prostu świetnie wspomaga zmywanie oleju. Cały duet oceniam jako bardzo fajny, ponieważ jego działanie bardzo przypadło mi do gustu. Po jego regularnym stosowaniu moje włosy stały się bardzo lekkie, sypkie, nawilżone i pięknie lśniące. 


Używacie kosmetyków do włosów od Petal Fresh?

5 komentarzy: