Odbudowujący szampon z olejkiem jojoba, Yves Rocher

18:12:00 Szafa Zapachów 20 Comments

Cześć!
Ostatnio testuję sporo nowych szamponów. Dziś będzie o jednym z nich, a mianowicie o odbudowującym szamponie Yves Rocher z olejkiem jojoba. Zapraszam!


Od producenta:
Szampon wzbogacony o olejek Jojoba, który ma właściwości odżywcze, filmogenne i zapobiegające odwadnianiu, które pozwalają przeciwdziałać czynnikom zewnętrznym. Włosy są nie tylko chronione, ale także odżywione, odbudowane, wygładzone i mocniejsze.
Składniki pochodzenia roślinnego: olejek jojoba bio, baza myjąca pochodzenia roślinnego. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Bez silikonu, bez sztucznych barwników i parabenów.




Moja opinia:
Szampon wpadł w moje ręce przez czysty przypadek. Był to gratis do dowolnych zakupów w sklepie Yves Rocher. Słyszałam o nim wiele dobrych opinii, więc z chęcią wzięłam się za jego testy.
Szampon znajduje się w 300ml opakowaniu. Ma bardzo przejrzystą szatę graficzną, a z tyłu znajdują się najważniejsze informacje na jego temat. Jego zapach jest bardzo przyjemny i delikatny. Po użyciu włosy bardzo ładnie pachną. Kosmetyk ma fajną konsystencję, która jest bardzo kremowa, przez co całkiem wydajna. Bardzo ładnie się pieni i myje włosy. Po regularnym stosowaniu moje włosy stały się bardziej wygładzone i takie jakby ujarzmione. Szampon ich nie wysuszał i nie powodował puszenia.



Dostępność: sklepy Yves Rocher KLIK 300ml/14,90zł

A ja przypominam o wciąż trwającym rozdaniu na moim blogu! Do wygrania są 3 płukanki do włosów firmy Delia Cosmetics. Macie czas do 21.08.17! Zapraszam tutaj KLIK :)


20 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji próbować tego szamponu. Miałam tylko wersję dla brunetek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest to pierwsze spotkanie z szamponami YR i na pewno nieostatnie :)

      Usuń
  2. nigdy nic nie miałam z tej marki :D jakoś mi nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przez długi czas omijałam ten sklep ale gdy weszłam tam pierwszy raz to zakochałam się w tych wszystkich zapach i cudownych kosmetykach <3

      Usuń
  3. YR nie jest mi znane z szamponów ! Jakoś nigdy nie po drodze mi było spróbować ich szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też bym się na niego nie skusiła, gdyby nie promocja w której dostałam go gratis :D Dzięki niej wiem że to na pewno nie będzie moje ostatnie opakowanie :)

      Usuń
  4. Nie znam, ale zaciekawił mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się na niego skuszę następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w zapasach sporo produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też gromadzę strasznie dużo rzeczy od nich :p

      Usuń
  7. Słyszałam o nim wiele pozytywnych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, o tym szamponie nie można powiedzieć niczego złego :)

      Usuń
  8. Tę markę znam jedynie z żeli pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele mają wspaniałe, to prawda :D Ale ich produkty do włosów coraz bardziej mnie do siebie przekonują :D

      Usuń
  9. Ja już dawno nie miałam nic z YR:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z YR lubię szampon w kremie i do włosów przetłuszczających. Odbudowującego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym szamponie w kremie słyszałam dużo dobrego, może się skuszę :)

      Usuń