Rainy Day Kringle Candle

13:04:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Witajcie!
W lato nie przepadam szczególnie za paleniem wosków w kominku. Jednak mam jeden swój ukochany zapach który mogłabym palić przez cały, okrągły rok. Jest to wosk Kringle Candle Rainy Day. Zapraszam na recenzję!


Od producenta:
Rainy Day doskonale oddaje delikatny zapach ozonu dominujący w powietrzu tuż po ciepłym deszczu. Odświeżające nuty słodkiej, roślinnej zieleni przywodzą na myśl zapach i wilgoć pokrytej rosą trawy



Moja opinia:
Woski Kringle Candle coraz bardziej mnie do siebie przekonują. Jedną z ich głównych zalet jest niesamowita trwałość zapachów. Take 40 g opakowanie starcza na wiele użyć. Ja zawsze kruszę tylko odrobinę wosku i palę go przez ok 30 min. Wtedy zapach jest bardzo wyrazisty i trwały. No ale teraz trochę o samym zapachu. Dla mnie jest to ideał. Niespecjalnie lubię woski o mocnych i ciężkich zapachach. Wolę te lżejsze i delikatniejsze i taki właśnie jest Rainy Day. Zapach jest bardzo świeży. Dla mnie pachnie mieszanką świeżego prania i czystego powietrza. Niesamowicie relaksuje i pozwala na trochę oderwać się od rzeczywistości. Myślę, że spodobałby się każdemu :)


Dostępność: KLIK 40g/12zł

12 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze wosków tej firmy, muszę wypróbować:)Też zawsze kruszę, by zapach nie był zbyt intensywny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już planuję zrobić większe zapasy wosków na jesień :D

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tego zapachu. Przyjemną grafikę ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to ja się z nim chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szata graficzna jest urocza. Aż się buźka uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W deszczowy dzień potrafi wywołać uśmiech na twarzy :)

      Usuń
  5. To chyba mój ulubiony zapach od Kringle - jest boski!;)

    OdpowiedzUsuń