Truskawkowy zawrót głowy - Wytwórnia mydła

16:59:00 Szafa Zapachów 17 Comments

Hej kochani!
Ostatnio na dworze zrobiło się strasznie mroźnie. Nic tylko wczołgać się pod kocyk z ciepłą herbatką i dobrą książką, a wieczorem sprawić sobie gorącą kąpiel. Ostatnio wzięło mnie na zapach truskawek, tych do jedzenia jak i w kosmetykach. Dlatego dziś poznam Was bliżej z cudowną półkulą kąpielową o zapachu słodkiej truskawki oraz z masłem do rąk i stóp o zapachu truskawki z nutą mięty od Wytwórni Mydła.


Masło do rąk i stóp


Od producenta:
Masło regenerujące powstało z potrzeby... pękających pięt. Poproszono mnie o stworzenie kosmetyku, który by silnie odżywiał, regenerował twardą, przesuszoną skórę. I tak łączyłam, mieszałam, topiłam, próbowałam i powstało masło regenerujące do rąk i stóp.
To połączenie masła shea, masła kakaowego, wosków i oleju odżywczego w jedną całość. Do tego kilka kropli pięknego zapachu i mamy cudownie odżywcze masełko.



Skład:
Coconut Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis (Almond) Wax, Cocoa Butter, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Apis Mellefera (Bees) Wax, Aroma




Moja opinia:

Masełko znajduje się w 40g, słoiczku. Tuż po odkręceniu wieczka unosi się przepiękny, słodko-orzeźwiający zapach. Jest on przepiękny, idealny na zimne wieczory aby przypomnieć sobie letnie lenistwo. Muszę przyznać, że używając tego masełka poczułam się od razu lepiej, jesienna chandra przeszła i ustąpiła miejsca wspomnieniom lata. Masełko jest mocno zbite. Przy pierwszym użyciu trochę się nasiłowałam aby wydobyć cokolwiek ze słoiczka. Później już szło lepiej, choć cały czas masło miało twardą konsystencję. Od razu wspomnę, że używałam je do dłoni jak i do stóp. W momencie rozsmarowywania go na dłoniach/stopach czułam pod palcami grudki, jakby w krem wszedł piasek, jednak po dokładnym rozsmarowaniu na ciele znikały. Ogromnym plusem było dla mnie to, że masło niesamowicie szybko się wchłaniało. Dodatkowo po jego użyciu moje dłonie stały się niesamowicie gładkie, a stopy pozbył się szorstkości i zyskały wspaniałe nawilżenie.



Półkula kąpielowa



Od producenta:

Delikatnie musująca półkula kąpielowa o kojarzącym się z latem zapachu słodkich truskawek.
Wrzucona do ciepłej wody przyjemnie musuje i uwalnia odżywczy olej.
skóra podczas ciepłej kąpieli łatwiej wchłania substancje odżywcze i dlatego już po kąpieli jest odżywiona i nawilżona.



Skład:
Sodium bicarbonate, Citric Acid, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Cl12490


Moja opinia:

Półkula kąpielowa to taki gadżet do wanny. Ja raczej preferuję dużo piany w wannie i dlatego używam głównie płyny do kąpieli lecz czasem lubię sobie coś urozmaicić i użyć takiej właśnie półkuli. Użyłam ją na jedną kąpiel, półkula po włożeniu do wody mocno "musowała". Aromat truskawek był w całej łazience. Półkula delikatnie natłuściła moje ciało lecz ja i tak z przyzwyczajenia po kąpieli użyłam balsamu.




Dostępność:
masło do rąk i stóp: 40g/ 19zł KLIK
półkula kąpielowa: 4,50zł KLIK

Zainteresowały Was te produkty?
Wytwórnia mydła ma w swojej ofercie jeszcze więcej świetnych kosmetyków, zapraszam Was na ich stronę internetową KLIK


17 komentarzy:

  1. Oba produkty mnie zaciekawiły! Chętnie spróbowałabym masła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zupełnie tych kosmetyków, ale zapowiadają się świetnie. Połączenie truskawki z miętą mocno mnie zaintrygowało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam jednego kosmetyku zarówno do dłoni jak i do stóp. Ciekawe jak by się sprawdził?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest to bardzo fajna opcja, tak naprawdę masełko super nawilża i dłonie i stopy :)

      Usuń
  4. wszystko co ma związek z truskawkami to biorę ;) najbardziej interesuje mnie ta kula, a masło nie bardzo bo nie lubię takiej formy wolę balsamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to masełko mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne produkty, jestem ciekawa zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam od nich dwa produkty - mus jest obłedny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach truskawki i mięty to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masełko byłoby chyba dobre dla moich wymagających dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skład rewelacyjny. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszystko, co truskawkowe ! ;D

    OdpowiedzUsuń