Zapach wiosny z Eternity Moment od Calvin Klein

21:26:00 Szafa Zapachów 2 Comments

Hej kochani!
Wiosna już jest bliżej końca niż początku, więc czas najwyższy na ostatnie wiosenne porządki w szafie, przegląd kosmetyków, a także wystawienie na toaletkę lżejszych, wiosenno-letnich perfum. Dla mnie kwintesencją tego okresu jest woda perfumowana Eternity Moment od Calvin Klein i właśnie dziś zapraszam was na jej recenzję. 


Nuty zapachowe:

Nuta głowy: Melon, Malina, Liczi, Gujawa
Nuta serca: Lilia Wodna, Passiflora, Jaśmin, Chińska Różowa Peonia
Nuta bazy: Drzewo Kaszmirowe, Brazylijskie Drzewo Różane, Piżmo, Drzewo Sandałowe


Perfumy znajdują się w 100 ml, pięknej, a zarazem minimalistycznej butelce. Mają śliczną, lekko różową barwę, jednak nie brudzą ubrań. Z racji że jest to woda perfumowana zapach jest naprawdę trwały i szczerze mówiąc jak psiknę się nimi rano to czuć je na mnie przez cały dzień aż do wieczora <3 Ale czym tak naprawdę pachną te perfumy? Na początku, zanim zapoznałam się z nutami zapachowymi czułam tu głównie same kwiaty: frezję, różę i peonię. Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się, że  trafiłam tylko z peonią i różą. Gdy już bardziej świadomie wczułam się w zapach, to rzeczywiście na początku można wyczuć słodycz maliny i passiflory. Później dołącza do nich subtelna róża, która nadaje takiej bezpiecznej bazy całym perfumom. Jednak całość skąpana jest przez drzewo kaszmirowe, które nadaje temu zapachowi elegancji, delikatności ale i pudrowych aromatów.



Dla mnie zapach Eternity Moment jest przepiękny, niesamowicie kobiecy i nienachalny. Myślę, że spodoba się kobietom lubiącym pudrowe, kwiatowe i mało słodkie zapachy. 

2 komentarze: