Pomarańczowe kosmetyki od Hagi i Organique

21:52:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Hej kochani!
Ostatnio w mojej łazience królują pomarańczowe kosmetyki, dlatego dziś będzie o regenerującym balsamie do ciała od Hagi oraz o szamponie do włosów suchych i matowych od Organique. 

Szampon do włosów suchych i matowych


Szampon znajduje się w 250 ml opakowaniu. Ma przyjemną dla oka i raczej typową dla tej firmy grafikę. Szampon ma niesamowicie rzadką konsystencję, co średnio mi się podoba :/ Jest bezbarwny i bardzo ale to bardzo delikatnie się pieni. Jest to taki delikatny szampon na co dzień. Daje fajny efekt oczyszczenia i leciutko je unosi u nasady. Jestem z niego całkiem zadowolona.


Regenerujący balsam do ciała 



Balsam znajduje się w 200 ml tubce. Dorwałam go jako dodatek do jakiejś gazety. Normalnie nie wiem czy bym się na niego zdecydowała ze względu na jego dość wysoką cenę, jednak z gazetą nie była ona aż tak wysoka. Balsam ma jasnopomarańczową barwę i idealną konsystencję. Bardzo szybko się wchłania i wspaniale nawilża. Jeśli chodzi o zapach to jestem nim troszkę zawiedziona :/ Czuć tu najzwyklejszą pomarańczę, żadnego efektu wow. Korzennych przypraw brak. Nie ukrywam, że za tą cenę spodziewałam się czegoś więcej. Ot zwykły balsam do ciała.


Znacie któryś z tych kosmetyków?

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki tych marek, ale szampon jednak wolę profesjonalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe wieki nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ten szampon będzie odpowiedni do włosów przetłuszczających się?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szampon jest dla mnie idealny na drugie mycie - zazwyczaj myję włosy dwa razy - pierwszy mycie to zmycie brudu, drugie odświeżenie i nawilżenie skóry głowy i tutaj ten szampon sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń