Żel propolisowy i retinobaza 1700 od Farmapol

22:39:00 Szafa Zapachów 0 Comments

Witajcie!
Dziś chciałam przedstawić wam dwie nowości kosmetyczne od Farmapol. W moje ręce trafiły ostatnio: krem z wysoką zawartością retinolu - Retinobaza 1700 oraz żel propolisowy. Dziś czas na ich recenzję, zapraszam!


Propolis jest zabójczy dla bakterii, wirusów i grzybów. Poradzi sobie ze zmianami skórnymi wynikającymi czy to opryszczki, czy trądziku. Ale nie tylko, żel można zastosować nawet na podrażnioną śluzówkę jamy ustnej. Oprócz bardzo silnej aktywności przeciwdrobnoustrojowej, propolis cechuje bogata zawartość polifenoli wspierających regenerację skóry i zmniejszających zaczerwienienie. Przyspiesza to odzyskanie zdrowego wyglądu skóry.

Żel bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Taka mała tubka (6g), a jakże niepozorna. Skrywa w sobie brązowy żel, który jest niesamowicie wydajny. Osobiście stosuję go na buzię, na różne zmiany trądzikowe. Staram się stosować go regularnie ok 2 razy dziennie i powiem wam, że widzę efekty. Produkt ładnie redukuje zaczerwienienia i niedoskonałości. Jak dla mnie super!

Retinobaza 17000 - krem z wysoką zawartością retinolu, który ma bardzo szerokie spektrum działania: nawilża, redukuje zmarszczki i zmiany trądzikowe (nie zatyka porów), reguluje ilość sebum i przeciwdziała starzeniu się skóry.

Krem mieści się w 30 g tubce. Konsystencją przypomina maść, jednak w miarę szybko się wchłania. Jest to kosmetyk bezzapachowy. Uwielbiam po niego sięgać zimą, kiedy moja cera jak i cała skóra są mocno przesuszone. Raz na kilka dni stosuję ten krem na buzię, by dać jej porządną dawkę nawilżenia. Niestety częściej nie mogę tego robić, ponieważ krem mnie zapycha. Dodatkowo moje stopy bardzo się z nim polubiły. Krem wspaniale na nie działa, nawilża je i wygładza.



Oba produkty można kupić w aptekach i z tego co wiem niedługo będzie można dostać je też w różnych drogeriach. Sądzę, że naprawdę warto wypróbować je na własnej skórze <3

0 komentarze: