Zimowe Bakalie w kosmetykach od Yope

22:09:00 Szafa Zapachów 7 Comments

Hej kochani!

Zimą uwielbiam kosmetyki o słodkich i otulających zapachach. Takie właśnie są produkty od Yope o zapachu Zimowych Bakalii, na których recenzję dzisiaj was zapraszam!



W skład zestawu wchodzą: żel pod prysznic oraz mydło do rąk. Grafika tej zimowej serii bardzo przypadła mi do gustu. Jest prosta i czytelna, czyli tak jak lubię.
Mydło do rąk mieści się w 500 ml opakowaniu z pompką. Ma bardzo fajną i w miarę gęstą konsystencję, która super rozprowadza się po dłoniach. Płyn robi mało piany, jednak bardzo ładnie myje ręce, a przy tym fajnie je pielęgnuje. Mam wrażenie, że nawet delikatnie je nawilża. Jeśli chodzi o zapach, to sądziłam że będzie on trochę intensywniejszy jednak i tak nie jest zły. Jest on słodki i lekko waniliowo-czekoladowy.


Żel pod prysznic mieści się w 400 ml opakowaniu z pompką. Wyglądem jest prawie identyczny jak jego poprzednik, jednak konsystencję ma odrobinę rzadszą. Żel delikatnie się pieni, ładnie rozprowadza się po skórze i bardzo dobrze myje. Po każdym prysznicu z tym żelem czuję jak moja skóra jest ładnie zmiękczona i nawilżona. Bardzo lubię ten efekt. Dodatkowo zapach żelu jest troszkę intensywniejszy niż w przypadły mydła do rąk, co jest jego dużym plusem.


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z obu kosmetyków, jednak ich zapachy mogłyby być odrobinę intensywniejsze :D


Znacie tą serię?

7 komentarzy:

  1. Markę znam ale konkretnie tych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałabym się, że pobudzi mój apetyt, a nie mogę jeść słodyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają super opakowania, nie miałam jeszcze tych kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń