Cremobaza 30% - krem mocno nawilżający

21:46:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Hej kochani!
W lato zawsze sięgam po tłuste, mocno nawilżające kremy do stóp. Niedawno w moje ręce wpadł krem Cremobaza 30% do skóry nadmiernie przesuszonej, zrogowaciałej i pękającej od firmy Farmapol, czyli właśnie coś czego szukałam. Dziś czas na jego recenzję, zapraszam!




Od producenta:

Dzięki starannie dobranym składnikom nawilża skórę, wygładza zrogowaciały naskórek (łuszczącą się, suchą, popękaną skórę). Chroni skórę przed wysuszeniem, pękaniem i nadmiernym rogowaceniem, pomaga zachować elastyczność skóry. Wykazuje właściwości łagodzące i intensywnie pielęgnuje skórę.
Polecany szczególnie do codziennej pielęgnacji skóry rąk, łokci, kolan i stóp (zwłaszcza pięt).







Moja opinia:
Krem znajduje się w 30g tubce, przypominającej maść. Jest to kompletnie bezzapachowy, a dodatkowo bardzo tłusty kosmetyk dzięki pochodnej mocznika. Jego działanie jest fenomenalne! Krem przeznaczony jest do rąk, kolan, łokci i stóp. Ja używałam go tylko do stóp i w tej roli sprawdził się świetnie. Cudnie nawilżał i natłuszczał stopy. Przy regularnym, codziennym stosowaniu wszelkie przesuszenia i zrogowacenia zniknęły <3 Warto też wspomnieć, że kremik potrzebuje paru minut na wchłonięcie się, jednak przy używaniu go wieczorem dla mnie nie stanowiło to problemu.


Jeśli szukacie czegoś dobrego dla waszych stóp, lub po prostu kremu mocno nawilżającego, naprawdę warto sięgnąć po Cremobazę 30%. Jej cena to tylko 9zł <3


8 komentarzy: