Złota Aralia, naturalna maseczka od Orientana

11:08:00 Szafa Zapachów 18 Comments

Hej kochani!
Dziś zapraszam Was na recenzję genialnej maski do twarzy! Niedawno jako dodatek do gazety Elle dołączone były maski do twarzy od Orientana. Mi trafiła się
 maska Glow Złota Aralia. Od razu zabrałam się za jej testowanie i teraz mogę Wam coś o niej powiedzieć, zapraszam!



Od producenta:

Naturalna maseczka do twarzy z aktywnym ekstraktem botanicznym z koreańskiej wyspy Jeju. Kolor uzyskano wyłącznie dzięki surowcom mineralnym. 98,5% składników pochodzenia naturalnego! Maseczki Orientana Glow są skuteczne w pielęgnacji i dają wiele radości. Możesz stosować je na całą twarz lub na wybrane jej partie tworząc zabawny multimasking. Składniki aktywne: ekstrakt z aralii z wyspy Jeju, wielkocząsteczkowy kwas hialuronowy, ekstrakt z kurkumy.

Moja opinia:
Maseczka znajduje się w 30ml saszetce. Powiem Wam, że to opakowanie ma swoje plusy jak i minusy. Ogólnie jest to super sprawa na różne wyjazdy, opakowanie jest bardzo lekkie, nie zajmuje dużo miejsca. Jednak jeśli chodzi już o samej wydobycie maski z opakowania to bywa z tym trochę ciężko. Zwłaszcza ciężko jest wydobyć końcówkę maski, przez co mam wrażenie, że trochę się jej marnuje, a szkoda, bo jest wspaniała!

 
Ale do rzeczy. Maska ma wspaniałą, żelowo-kremową konsystencją, a w niej ukryte drobinki złota. Jej kolor jest wspaniały - złoto w czystej postaci :D Jeśli chodzi o zapach to jest bardzo przyjemny, lekko owocowy. Maska fajnie rozprowadza się po twarzy, jednak nie można położyć jej za dużo, bo po chwili potrafi spływać z buzi. Trzymałam ją zazwyczaj 15 minut, po czym zmywałam. Pomimo obecności kurkumy zmywała się bez problemu, a buzia nie była pomarańczowa :p No i teraz najlepsze, efekt! Myślę, że mogę z ręką na sercu powiedzieć, że jeszcze nigdy nie widziałam tak pozytywnych efektów po stosowaniu maski do twarzy. Pomimo, że maska skierowana jest dla osób ze skórą z oznakami starzenia to u mnie sprawdziła się i tak fenomenalnie. Przede wszystkim po jej zmyciu, moja buzia była niesamowicie wygładzona, powiedziałabym nawet, że wyglądała jak po przeróbce w photoshopie :o Była tak gładka, wszelkie zaczerwienienia po prostu zniknęły, twarz pięknie się rozjaśniła, a do tego zmatowiła. Nie było mowy o żadnym uczuciu ściągnięcia, czy podrażnieniu. Jestem zakochana w tej masce i ubolewam, że ma tak małą pojemność (30ml), bo starczyła mi tylko na 4 użycia :/ 


Dostępność:

sklepy internetowe, Douglas, Hebe
30ml/25zł

Znacie maseczki od Orientana?

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam ją i jak już jest na finiszu to rozcinam koniec i nakładam na buzie i w ten sposób u mnie się nic nie marnuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. testowałam wszystkie trzy i muszę przyznać, że są naprawdę fajne, tylko ciężkie do zmycia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie zamierzam przetestować pozostałe trzy :D

      Usuń
  3. Kuszą mnie te ich saszetkowe maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te maseczki, bo mój chłopak kupił mi na urodziny box z trzema w zestawie. Lepszego prezentu nie dostałam nigdy! Są na prawdę rewelacyjne.Aktualnie używam złotej i niebieskiej. Działają super na skórę i do tego ten efekt glow, który po sobie zostawiają to coś niesamowitego. Kiedy stosuję którąś z nich przed wyjściem to żaden rozświetlacz nie jest mi już potrzebny, bo skóra jest tak pięknie muśnięta mieniącymi się drobinkami✨Do tego wypielęgnowana. Są po prostu fenomenalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje złoto na twarz ✨ Wspaniałe moja skóra wygląda w ciągu dnia po tej maseczce, tak zdrowo i świetliście, a higieniczna aplikacja pozwala na kilkukrotne użycie 😍👑🧡🙏

    OdpowiedzUsuń
  6. Seria maseczek Glow to absolutny hit od Orientany <3 Szczególnie uwielbiam ich używać przed większym wyjściem wraz z moimi przyjaciółkami :) A tę maseczkę, opisaną przez Ciebie, ze ZŁOTEM :D pozwalam sobie używać na dekolt jako rozświetlacz, bajka!

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, ta maseczka to bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Te maski to hit lata 2020.Moja ukochana to złota Aralia super jest to że opakowanie starcza na ok.5 aplikacji ❤

    OdpowiedzUsuń