Pomadka do ust J'adore, Revers Cosmetics

23:14:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Hej kochani!
Jakiś czas temu otrzymałam cudowną przesyłkę od Revers Cosmetics. Znalazłam w niej m.in. nowość - pomadkę do ust z nowej serii J'adore. Dziś zapraszam Was na jej recenzję.


Od producenta:
J’ADORE to intensywnie napigmentowana pomadka o perłowym wykończeniu. Szeroka gama kolorystyczna pozwoli Ci odnaleźć Twój ulubiony kolor. Aksamitna formuła nie wysusza ust i pozostawia je maksymalnie nawilżone. Satynowe drobinki odbijają światło i tworzą efekt mokrych ust, który pokochasz. Długotrwała pomadka gwarantuje komfort noszenia przez cały dzień, nie ściera się i daje efekt pełnych ust. Nałożona na matową pomadkę doda Twoim ustom trójwymiarowości.



Moja opinia:
W moje ręce trafił numer 08 o ślicznym, różowym kolorze. Pomadka zawiera błyszczące drobinki, które na ustach dają fajny efekt. Wygląda to trochę jak perłowe wykończenie. Jest całkiem nieźle napigmentowana, więc na ustach kolor jest ładnie nasycony. Dzięki temu, że nie jest to pomadka matująca nie wysusza ona ust. Jeśli chodzi o trwałość to daje radę parę godzin, jednak gdy tylko coś się zje pomadka się "zjada". Warto jeszcze wspomnieć o przepięknym i eleganckim opakowaniu, które niesamowicie mnie zauroczyło. Prawda że piękne?



Dostępność:
4g/13,99zł KLIK

16 komentarzy:

  1. Lubię pomadki tej marki, a ta ma bardzo fajny kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ich produkty do ust, mają ogromny wybór <3

      Usuń
  2. Pięknie wygląda, pokażesz na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dodam jakieś zdjęcie na Ig lub FB, chociaż słabo wychodzą mi takie swatche na sobie ;p

      Usuń
  3. Kosmetyki Revers bardzo lubię i sobie cenię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też <3 Jest to jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych :)

      Usuń
  4. no kolor przepiękny! ale nie wiem czy dla mnie nie byłby za bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten kolor, miałam kiedyś podobną pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń