Upominki z Mikołajkowego Spotkania Blogerek w Chełmie

23:50:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Witajcie!
Dziś chciałam Wam pokazać co przyniosłam ze sobą z Mikołajkowego Spotkania Blogerek. Powiem szczerze że nie spodziewałam się aż tylu dobroci! Zapraszam do oglądania :)

Scandia Cosmetics

Ekobieca Facebook

 Bielenda Facebook

Eveline Facebook

Drogeria Mistic Facebook

Farmona Facebook

The Secret Soap Store Facebook

Nacomi Facebook

Optima Plus Facebook

Ava Facebook

Semilac Facebook
  
Candy Factory Facebook

Vitapil Facebook


Eurowafel Facebook

 Catrice Facebook

Chill Drink Facebook

Lady's Nails Cosmetics Facebook


 Marokosklep Facebook

Rimmel Facebook

Tak prezentują się wszystkie upominki:








 
A teraz czas na to co udało mi się wylosować na loterii:
Yope Facebook

Optima Plus Facebook


Plus Dla Skóry Facebook

A tak prezentują się moje wszystkie wygrane losy:



Od mojej Mikołajki dostałam:



Muszę przyznać, że Mikołaj trafił  w mój gust idealnie :) Uwielbiam takie zapachy i wszystko co do pielęgnacji ciała<3



 



Ahh :) Teraz trzeba brać się za testowanie. Recenzje już niebawem ! :)

16 komentarzy:

  1. jestem ciekawa tego peelingu cukrowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No prezenty na najwyższym poziomie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miłe i ciekawe upominki, te łakocie bym chętnie zjadła D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe upominki, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby testy wypadły jak najkorzystniej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od ilości kosmetyków aż kręci się w głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o, jak zwykle u mnie w pokoju robione focie < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dobroci! Udanego testowania :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem produktów c Catrice oraz olejku z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne paczuszki, tyle piękna :) Zazdroszczę Eveline Cosmetics najbardziej, to moje ulubione kosmetyki, jestem wierną fanką :) Fluid i balsam slim extreme jest genialny!

    OdpowiedzUsuń