Denko#październik

15:38:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Witajcie!
Koniec miesiąca nadszedł, więc czas na denko. Nie jest ono jakieś ogromne ale w tym miesiącu nie miałam za bardzo głowy do zużywania kosmetyków.


Ciało:


1. Balsam do ciała masło kakaowe, Ziaja - chyba każdemu znana jest ta seria. Bardzo lubię wracać do tego balsamu w okresie letnim. Ma piękny, czekoladowy zapach, jest wydajny, choć nie wchłania się tak świetnie.

2. Balsam do ciała mango&granat, Avon - jakoś nie przypadł mi do gustu ten zapach. Pod koniec ciężko było wydobyć balsam z opakowania. 


3. Płyn do kąpieli Wiosenny ogród, Avon - mój ulubiony płyn! Ma piękny, kwiatowy, bardzo świeży zapach. A co najważniejsze robi dużo piany:)


4. Żel pod prysznic z proteinami mlecznymi, Isana - Świetny żel! Ma piękny, subtelny zapach, jest bardzo wydajny, ładnie się pieni. Na pewno nie jest to moja ostatnia buteleczka :)

5. Anti-perspirant z ekstraktem z pereł, Nivea - Świetnie chroni przed potem. Zapach ma przepiękny -  delikatny i pudrowy.

Włosy:


6. Odżywka wzmacniająca, Garnier - odżywka świetnie wygładzała włosy, nadawała im blask i nawilżenie. Dodatkowo pięknie pachniała owocami. 

7. Suchy szampon, Batiste - znany chyba każdemu suchy szampon, świetnie odświeża włosy i nadaje im objętości. Co więcej włosy pachną po nim ślicznie, w tym przypadku ananasowo- kokosowo.

Twarz:

 
8. Tonik oczyszczający, Fitomed -  Delikatnie oczyszczał skórę, nie podrażnił jej ani nie wysuszył. Zapach był delikatny, a co ważne nie był nieprzyjemny. Jestem na tak :)

9. Peeling orzechowo-morelowy, Soraya - świetny peeling, super oczyszcza cerę, pozostawia ją gładką i delikatną w dotyku. Jest to dosyć mocny peeling, więc pewnie nie będzie on najlepszy dla osób z cerą delikatną.

Oczy:



10. Płyn do soczewek, Opti-free - mój ulubiony płyn do soczewek, używam tylko jego! Super oczyszcza soczewki i świetnie je przechowuje.


I to by było na tyle :) A u was jak z wykończeniami miesiąca ? :D
 

12 komentarzy:

  1. super denko! ja tez zuzylam Batiste :) trzeba nowe kupic jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tonik z Fitomedu - też go lubię, ale wolę wersję nawilżającą. Ten płyn do soczewek miałam, ale niekoniecznie się lubimy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. tego masła ziaji nie polubiłam właśnie przez słabe wchłanianie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest to jakiś minus ale ten zapach mnie zniewala :D

      Usuń
  4. Ładnie Ci poszło.
    Ja znam jedynie peeling Sorai. Na początku byłam bardzo zadowolona, ale tak po zużyćiu 2/3 tubki moja cera przestała się z nim lubić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach zakup tego toniku Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie tak strasznie denerwuje ten zapach Batiste - dla mnie strasznie sztuczny ten kokos :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze w trakcie :) Nie zużywam tego z wiele więc robię dwu-miesięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używam płynu Opti-free :) kupuję na soczewkowy.pl A suchy szampon gdzie kupujesz? Bo w rossman nie zawsze mogę znaleźć...

    OdpowiedzUsuń