Eveline Cosmetics-żel do usuwania skórek

20:52:00 Szafa Zapachów 5 Comments

Witajcie kochane!
Dziś przychodzę do was z recenzją żelu do usuwania skórek od Eveline Cosmetics .
Powiem szczerze, że nigdy nie przepadałam za takimi kosmetykami, bo uważałam, że są to zwykłe buble. Ale ten żel rozwiał wszelkie moje wątpliwości i wiem, że będzie to mój numer 1 w pielęgnacji moich dłoni.
Od producenta:


Profesjonalny preparat, który szybko, łatwo i skutecznie usuwa suche, zgrubiałe i przerośnięte skórki wokół paznokci, bez ryzyka powstania uszkodzeń. Zapobiega zadzieraniu, pękaniu i narastaniu skórek na płytkę paznokciową. Zawiera olej z awokado, który pielęgnuje, wygładza i intensywnie je nawilża.


Żel umieszczony jest w małej, białej tubce, zakończony "dziubkiem". Moim zdaniem jest to bardzo wygodna aplikacja, choć czasem wyleje się trochę za dużo żelu. Konsystencja jest w sam raz. Nie za gęsta i nie za rzadka.
Producent zaleca nałożyć żel na skórki i pozostawić go przez 30 sekund. Dla mnie jest to idealny czas. Skórki są wystarczająco zmiękczone i zdolne do dalszych zabiegów. Co prawda powinno się je usuwać za pomocą drewnianego patyczka ale, że nie posiadam takiego, usuwałam je za pomocą ręcznika. Wystarczyło jedynie odsuwać je za pomocą rogu ręcznika, a resztki zmyć. Taki sposób wyczytałam gdzieś w internecie.
Co do działania to jestem bardzo zadowolona! Żel sprawdził się znakomicie, ale trzeba go stosować regularnie. Najlepiej raz w tygodniu. Wtedy efekt stwardniałych  i wysuszonych skórek zniknie.

Cena ok16zł/10ml

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego produktu, ale darzę firmę Eveline zaufaniem :) moje skórki są w zastraszającym stanie, więc może warto spróbować.

    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że jesteś z niego zadowolona. :) Świetna recenzja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam właśnie czegoś takiego, bo moje skórki szałowe nie są :D Niestety naczytałam się dużo złego o odżywce do paznokci Eveline i jakoś boje się ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i obserwuję i czekam na rozwój bloga
      www.modjus.pl

      Usuń
  4. W moje rączki również trafił ten żel i muszę przyznać że mile mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń