Odmładzający krem do twarzy, Nature Queen

23:33:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
Ostatnio przykładam dużą wagę do kosmetyków do twarzy z dobrym składem, więc postanowiłam wypróbować coś z firmy Nature Queen. Padło na odmładzający krem do twarzy. Dziś zapraszam na jego recenzję!



Od producenta:
Krem do twarzy o działaniu odmładzającym i przeciwstarzeniowym. Doskonale sprawdzi się w przypadku posiadania skóry normalnej, suchej oraz dojrzałej. Działa ujędrniająco i liftingująco, a także minimalizuje widoczność drobnych zmarszczek. Krem w swoim składzie zawiera liczne składniki aktywne, między innymi: olej z awokado, witaminę E, olej z nasion Meadowfoam, masło mango, ekstrakt z kurkumy. Może być aplikowany zarówno podczas porannej, jak i wieczornej pielęgnacji. 



Moja opinia:
Krem znajduje się w 50 ml opakowaniu w pompką. Ma biały kolor i w miarę lekką konsystencję. Krem stosuję na noc, choć jest on przeznaczony na dzień i na noc. Dzięki temu myślę, że starczy mi na dłużej. Tak jak napisałam jego konsystencja jest lekka, jednak po jego rozsmarowaniu na buzi czuć porządne nawilżenie i leciutką, tłustą warstewkę. Krem wspaniale koi, wygładza i łagodzi wszelkie podrażnienia spowodowane zimnem. Dodatkowo zauważyłam że wspaniale ujędrnia i tak jakby utrzymuje owal twarzy. Do tego ma prześliczny, lawendowy zapach, który jest bardzo subtelny, więc i nie jest też uciążliwy. Świetnie mi się go stosuję i na pewno wypróbuję jeszcze jakieś kosmetyki tej firmy <3

50ml/59,70zł


Macie swoje ulubione kosmetyki firmy Nature Queen?

10 komentarzy:

  1. Niestety nie miałam jeszcze okazji poznać kosmetyków Nature Queen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku jest to pierwsze zetknięcie się z tą firmą, ale na pewno nie ostatnie <3

      Usuń
  2. muszę sprawdzić go na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tylko balsam do ciała, był tragiczny, więcej nic nie chcę od tej marki. Cieszę się jednak, że Tobie służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej nastawiam się na produkty do twarzy od nich, a one są naprawdę super :D

      Usuń