Minerały i diamenty - maska do włosów L'biotica Biovax Glamour

20:05:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Witajcie!
Od jakiegoś czasu intensywnie testuje maskę do włosów z serii Biovax Glamour minerały i diamenty. Jeśli jesteście ciekawi czy sprawdziła się na moich włosach, to zapraszam na recenzję!


Od producenta:

Subtelnie rozdrobiony pył, z najcenniejszego na świecie kamienia szlachetnego, nadaje włosom przepiękny, skrzący się blask i moc, płynącą z wnętrza tego niezniszczalnego, najtwardszego klejnotu. Kompleks minerałów - połączenie uważnie wyselekcjonowanych, najważniejszych dla piękna i zdrowia włosów oligoelementów, niezbędnych dla ich prawidłowego wzrostu. Minerały odżywiają i wzmacniają włosy, przywracają im siłę i blask, ale też zbawiennie działają na skórę głowy. Kompozycja biopierwiastków: glinu, cynku, miedzi, potasu, magnezu, manganu i sodu stanowi prawdziwy eliksir dodający włosom energii i utrzymujący ich prawidłowe nawilżenie.



Moja opinia:

Maska znajduje się w 125ml opakowaniu. Bardzo łatwo jest ją wydobyć z tubki, dzięki niezbyt gęstej konsystencji. Jej zapach jest bardzo przyjemny dla nosa, jednak nic konkretnego mi nie przypomina. Dodatkowo nie utrzymuje się na włosach zbyt długo. Maska ma biały kolor, a w niej ukryty jest diamentowy pyłek, który wyglądem przypomina delikatny brokat. 
Maskę stosowałam na różne sposoby. Raz trzymałam ją na głowie zalecane 15 min, innym razem godzinę, a jeszcze innym dwie. Jak myślicie, która opcja najlepiej się u mnie sprawdziła? Pierwsza! 15 min w zupełności starczyło, by moje włosy lśniły, były niesamowicie wygładzone i odżywione. Gdy trzymałam ją dłużej, to niestety wyglądały na obciążone i pozbawione życia. Ważna jest tu też regularność jej stosowania. Ja używałam jej 2 razy w tygodniu i myślę, że to też znacznie wpłynęło na poprawę kondycji moich włosów. 



Dostępność:

Rossmann, inne drogerie
125+25ml/16zł

8 komentarzy:

  1. Z serii BioVax wszystkie maski fajne 😄jak dla mnie. Ja większość wypróbowałam i sprawdzały się dobrze,tej jeszcze nie miałam,ale widzę robi wrażenie 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku jest to pierwsza maska Biovax, ale na pewno nie ostatnia :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię maski tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak ta maska by mi się sprawdziła. Te kosmetyki Biovax, które do tej pory miałam - sprawdziły mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy mnie do niej nie ciągnęło, choć muszę przyznać, że teraz ta tubka mnie ciekawi. Musi to być wygodne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń