Program Testerski Equilibra III

18:44:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Dziś zapraszam was na kilka słów na temat kosmetyków mojej ukochanej firmy Equilibra. Jest to już moja trzecia paczuszka od nich i tym razem główną rolę odgrywają kosmetyki do włosów jak i do twarzy. W paczce znalazłam naprawczy szampon restrukturyzujący oraz naprawczą odżywkę restrukturyzującą z linii Tricologica, a także aloesowe przeciwstarzeniowe serum do twarzy z kwasem hialuronowym z linii Aloe. Zapraszam na ich recenzję!



Naprawczy szampon restrukturyzujący



Zacznę od tego, że parę lat temu testowałam duet restrukturyzujący do włosów i byłam z niego średnio zadowolona KLIK. Jednak postanowiłam dać mu drugą szansę, bo jednak przez ten czas kondycja moich włosów mogła się zmienić jak i sam skład kosmetyków. Szampon mieści się w 300 ml butelce. Jest ona lekko przeźroczysta, więc można na spokojnie kontrolować zużycie kosmetyku. Szampon ma rzadką konsystencję, jest bezbarwny i delikatnie się pieni. Ma bardzo ładny, aloesowy zapach <3 Jest on świeży i lekki. Kosmetyk super oczyszcza włosy, jest dla nich delikatny i nie powoduje puszenia. Tym razem uczucie świeżości spokojnie utrzymuje się przez 2 dni. Jestem z niego bardzo zadowolona. 

Naprawcza odżywka restrukturyzująca


Odżywka znajduje się w 200 ml tubce. Jest ona dosyć gęsta, więc nie spływa z włosów i jest całkiem wydajna. Ma tak samo piękny zapach jak szampon z tej linii - aloesowy i świeży. Odżywka super nawilża włosy i pięknie je wygładza. Ostatnio bardzo puszą mi się włosy i ogólnie są niesforne, a dzięki temu duetowi naprawdę poprawiła się ich kondycja. Mogę z ręką na sercu powiedzieć, że tym razem ten duet naprawdę się u mnie sprawdził. 
Na zdjęciu poniżej konsystencja szamponu i odżywki.


Aloesowy przeciwstarzeniowe serum do twarzy z kwasem hialuronowym


Serum znajduje się w 30 ml, szklanej buteleczce. Ma bardzo wygodną pompkę, która dozuje idealną ilość kosmetyku. Serum ma bardzo lekką konsystencję, szybko się wchłania i nie pozostawia lepiej warstwy na skórze. Kosmetyk świetnie nawilża i wygładza buzię. Dodatkowo pięknie ją odżywia i lekko poprawia owal twarzy. 


Jestem naprawdę zadowolona z tego trio <3
Wszystkie kosmetyki dostępne są m.in. w: Hebe, Natura, Kontigo.  

Na hasło TRICO15 dostaniecie 15% rabatu na zakupy w sklepie Equilibra KLIK.

12 komentarzy: