Kremowe żele pod prysznic, Avon

20:10:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Hej kochani!
Jakiś czas temu odkryłam świetne żele pod prysznic w Avonie z linii Moon Milk Collection. Dziś zapraszam Was na ich recenzję!



 Do wyboru mamy trzy zapachy:
- mleczko kokosowe i maliny
- maślanka i kakao
- mleko owsiane i chaber



Żele mieszczą się w 400 ml butelkach. Mają bardzo prostą grafikę i są całkiem poręczne pod prysznicem. Ich kremowa konsystencja sprawia, że są niesamowicie wydajne i pięknie się pienią. Myjąc nimi ciało czuję jak wspaniale je nawilżają, pielęgnują i oczyszczają.



Jeśli chodzi o zapachy to numerem jeden dla mnie jest różowa wersja o zapachu mleczka kokosowego z malinami. Zapach jest prześliczny, słodki, owocowy i orzeźwiający. Bardzo wakacyjny zapach, który przez jakiś czas jest wyczuwalny na ciele <3



Drugie miejsce zajmuje niebieska wersja, która pachnie mlekiem owsianym z chabrem. Jest to najsubtelniejszy zapach z wszystkich trzech żeli. Pachnie bardzo mlecznie z dodatkiem słodkiej nuty - coś pięknego. Na trzecim miejscu postawiłabym wersję z maślanką i kakao, ponieważ pachniała ona najsztuczniej. Zapach mało przypominał kakao, jak dla mnie jest ciężki do opisania, trochę duszący i mocny.
 


Podsumowując, żele pod kątem swojego działania sprawdziły się u mnie świetnie. Każdemu mogę je polecić z czystym sumieniem. Zapachy też są bardzo różnorodne i sądzę, że każdy znajdzie coś dla siebie. 

Znacie je?

6 komentarzy:

  1. Kokos z malinami chętnie bym sprawdziła. Ten subtelny chaber również, bo wydaje się ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokos z maliną świetnie sprawdzi się w letnie, ciepłe dni <3

      Usuń
  2. Mnie kakao najbardziej odpowiadało :D Tyle że na chłodniejsze dni, bo takie lekko korzenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, zapach idealny na okres jesienno-zimowy :D

      Usuń
  3. Avon juz dawno u mnie nie gościł.

    OdpowiedzUsuń