Zlot Lubelskich Straszydełek edycja 2

18:17:00 Szafa Zapachów 8 Comments


Hej kochani!
27 października miałam okazję wziąć udział w spotkaniu blogerek organizowanym w Lubartowie przez przesympatyczną Sylwię (czerwonousta) oraz przeuroczą Olę (malowaneoczy). Była to już druga edycja tego świetnego spotkania, jednak ja miałam okazję być tam po raz pierwszy i mam nadzieję że nieostatni.


Uczestniczki spotkania:

Sylwia – czerwonousta.pl
Magda - www.mazgoo.pl
Karolina - www.pitbajka.pl
Diana - dajanalogist.pl
Magda - curlymadeleine.pl 
Kasia - zolzazkitka.pl
Dominika- dyedblonde.pl

Spotkanie minęło mi naprawdę bardzo szybko, ale też niesamowicie przyjemnie :) Rozmowom nie było końca, poznałam wiele ciekawych osób, następnie zjadłyśmy pyszny obiad. Swoją drogą serdecznie Wam polecam Restaurację w Bramie - jedzenie było pyszne, a do tego ten świetny klimat, który tam panował. Ale najważniejsze - naszemu spotkaniu przyświecał charytatywny cel. Pomogłyśmy Bartkowi, chłopcu choremu na dystrofię mięśniową, który potrzebował pieniążków na rehabilitację, dzięki której będzie mógł się samodzielnie poruszać. Zebrałyśmy dla niego aż 1130zł! A wszystko to dzięki sponsorom naszego spotkania, którzy przekazali masę kosmetyków na naszą licytację.


A oto co przywiozłam ze sobą do domu ze spotkania:














A oto co wylicytowałam:




Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w tym spotkaniu, było świetnie, dziękuję!
A wy lubicie takie akcje?

8 komentarzy:

  1. WOW! Żałuję, że nikt mnie nie zaprosił! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się patrzy na tak uśmiechnięte twarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było opcji żebyśmy się nie uśmiechały, spotkanie było po prostu świetne :D

      Usuń
  3. Fajnie było się spotkać po długiej przerwie <3

    OdpowiedzUsuń