Denko września oraz przegląd nowości

22:01:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Dziś zapraszam Was na nieco spóźnione denko września oraz na przegląd nowości kosmetycznych!


1. Aloesowe serum do twarzy z kwasem hialuronowym, Equilibra - serum sprawdziło się u mnie świetnie. Było bardzo lekkie, super nawilżało i koiło cerę. Recenzja KLIK

2. Woda termalna, La Roche-Posay - mój must have na lato. Woda wspaniale koi i chłodzi cerę.

3. Krem pod oczy z wit C, Isana - krem miał świetną konsystencję, szybko się wchłaniał i pięknie rozświetlał okolice oczu.

4. Woda kwiatowa z bławatka, Yves Rocher - było to nic innego jak tonik do twarzy. Bardzo przypadł mi do gustu, miał przyjemny zapach, świetnie koił i odświeżał. 

5. Pianka-chmurka do mycia twarzy, Stars from The Stars - pianka miała prześliczny zapach, cudną konsystencję i świetne działanie oczyszczające.

6. Płyn micelarny z glinką różową, Bielenda - płyn miał śliczny, słodki zapach, świetnie zmywał makijaż i nie podrażniał.


7. Czekoladowa sól do kąpieli, Cosmo SPA - sól miała bardzo ładny, czekoladowy zapach, dobrze rozpuszczała się w wodzie i fajnie działała na skórę.

8. Kula do kąpieli, Bubble Gum - kula miała śliczny zapach gumy balonowej, szybko się rozpuszczała i delikatnie barwiła wodę na różowo.

9. Płyn do kąpieli woda kokosowa&smoczy owoc, Avon - płyn miał śliczny, rajski zapach <3 Robił mnóstwo piany i wspaniale relaksował.

10. Płyn do kąpieli białe piżmo&bambus, Avon - płyn miał bardzo morski i świeży zapach. Robił dużo piany i wspaniale pielęgnował skórę. 


11. Musmydło czarna lawenda, Blank - super kosmetyk, wspaniale oczyszczał skórę i pachniał w 100% lawendą. Recenzja KLIK

12. Żel pod prysznic Truskawka, The Body Shop - żel pojechał ze mną do Tunezji na wakacje. Sprawdził się świetnie, miał piękny, soczysty zapach truskawek, idealną konsystencję, a do tego świetnie mył. 


13. Maska do stóp, Fuss Wohl - maska starczyła mi na 4 użycia. Stosowałam ją na wieczór do stóp. Dosyć długo się wchłaniała, jednak świetnie nawilżała i wygładzała skórę stóp. Dodatkowo miała śliczny, słodki zapach.

14. Mini krem do stóp z mocznikiem, Balea - krem bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ super nawilżał i wygładzał suche stopy. 

15. Krem do stóp z mocznikiem, Ziaja - moje odkrycie lata! Krem miał cudowne działanie na moje suche stopy. Otulał je taką powłoką, która wspaniale wygładzała i nawilżała.

16. Mleczko do ciała, Biotherm - mleczko miało lekką konsystencję, lekko żółty kolor i cytrusowy zapach. Świetnie nawilżało i koiło skórę skąpaną słońcem. 

17. Balsam do ciała Bright Mimosa, Victoria's Secret - balsam miał świetną konsystencję, szybko się wchłaniał i przepięknie pachniał. Recenzja KLIK


18. Mydło w płynie, Baśka - mydełko kompletnie się u mnie nie sprawdziło. Było strasznie niewydajne i kompletnie bezzapachowe :/

19. Mydło w płynie czekolada&pomarańcza, Yves Rocher - mydełko miało obłędny zapach, który przypominał mi pomarańczowe delicje <3 Świetnie mył i ładnie się pienił.

20. Maska do włosów papaja, Oriflame - maska starczyła mi na 2 użycia. Jej zapach był obłędny, egzotyczny jednak działanie niestety było praktycznie niezauważalne :/

21. Mini szampon, Pantene - szampon był bardzo wydajny, miał piękny zapach i ładnie się pienił.


22. Lakiery do paznokci - zrobiłam mały przegląd moich zapasów do paznokci i okazało się, że kilka nadaje się już do wyrzucenia. Niemniej jednak każdy sprawdzał się u mnie świetnie.

23. Perfumetka sel d'azur, Yves Rocher - zapach tych perfum bardzo mi się spodobał, był świeży i kwiatowy, a także całkiem trwały.

24. Mascara do brwi, Delia - mój ulubieniec, który ciągle przewija się w denku. Świetnie rozczesuje brwi i nadaje im naturalnego, brązowego kolru.

25. Maseczki do twarzy, Dermaglin, Tołpa, Ziaja, Yves Rocher - nie mam nic do zarzucenia tym maseczkom, bardzo fajnie się u mnie sprawdziły.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

A teraz zapraszam Was na przegląd nowości!


W Rossmannie skusiłam się na limitowaną serię kosmetyków od Only Bio. Kupiłam: odżywkę w mgiełce o zapachu lodów waniliowych, żel pod prysznic o zapachu bananowca oraz szampon o zapachu kokosa z papają, a także płyn do kąpieli o zapachu magnolii i mango.


We wrześniu w Hebe trwała akcja, gdzie za zakupy można było wziąć udział w quizie i wygrać kosmetyki. Raz udało mi się wygrać odżywkę do włosów, jednak nie było jej na stanie w sklepie, więc dostałam bon prezentowy o wartości tej właśnie odżywki. Dzięki niemu wybrałam dla siebie odżywkę z keratyną firmy Ogx, którą kiedyś miałam i byłam nią zachwycona. Moje kolejne zakupy to perfumy Luck z Avon. Kiedyś je miałam i całkiem lubiłam, więc myślę, że na jesień będą idealne. 



A takie kosmetyki przywiozłam ze sobą z Tunezji. Z racji, że Tunezja słynie z olejków z jaśminu i opuncji, to takie też sobie kupiłam. Dodatkowo skusiłam się na olejek ze śluzu ślimaka i żel pod prysznic o pięknym zapachu marakui. 

I jak, wpadło wam coś w oko?

12 komentarzy:

  1. Ogromne denko jak zawsze, ale nowości jakby mniej, ale to na plus :D Rozsądne zakupy się szanuje :D Z denka znam płyn Bielenda - bardzo go lubiłam i piankę Stars - dla mnie trochę zbyt wodnista, ale mimo to działała dobrze. Z nowości nic nie miałam, chciałam kupić na wyprzedaży balsamy only bio, ale jakoś zapachy mnie nie przekonały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wrześniu postanowiłam trochę zmniejszyć moje zakupy i skupić się na zużyciu moich zapasów :D

      Usuń
  2. bardzo duże zużycie i świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle mega fajne denko i jeszcze fajniejsze nowości :) Ta limitowana seria OnlyBio mnie bardzo kusiła, ale ostatecznie postanowiłam odpuścić. Mimo to, czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że udało Ci się tyle zużyć. Ten żel Tahiti kiedyś miałam już nie pamiętam o jakim zapachu, ale był super! W Rossmanie chyba już się ich nie dostanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie na pewno ich nie ma, nie wiem jak w innych sklepach :D

      Usuń