Kosmetyki do ciała od The Body Shop

19:45:00 Szafa Zapachów 3 Comments

Hej kochani!
Dziś zapraszam Was na recenzję kosmetyków od The Body Shop. Czeka tu na was recenzja żeli pod prysznic oraz kremów do rąk o pięknych zapachach <3


Żele pod prysznic od The Body Shop to moje ulubione zaraz po tych od Bath&Body Works <3 Na ten moment w mojej kolekcji mam ich 4 i na nich dziś się skupię. 


Każdy z żeli znajduje się w 250 ml, przeźroczystej butelce. Mają one świetne konsystencje, które nie są za rzadkie, dzięki czemu zyskują na swojej wydajności. Żele pięknie się pienią i super oczyszczają skórę. 


Dwa pierwsze żele: truskawka i oliwka są żelami o lżejszych konsystencjach. Dodatkowo mają one świeższe zapachy, które super sprawdzały się w ciepłe dni. Wersja truskawkowa skradła moje serce już od pierwszego użycia. Tak autentycznego zapachu w kosmetykach dawno już nie czułam <3 Natomiast oliwka pachniała równie pięknie, jednak był to mniej słodki i bardziej stonowany zapach - takie tez uwielbiam mieć w swojej łazience. 


Kolejne dwa żele: mleko migdałowe&miód oraz masło Shea to już bardziej kremowe wersje żeli pod prysznic. Mają bogatszą konsystencję, a ich zapachy są bardziej zmysłowe. Wersja z mlekiem migdałowym i miodem nie do końca podbiła moje serce. Zapach był jak dla mnie za mdlący i troszkę mnie męczył :/ Natomiast jeśli chodzi o masło Shea to był to strzał w dziesiątkę! Zapach był bardzo ekskluzywny, elegancki, a przy tym delikatny. Idealny na jesienne wieczory <3


Na koniec chciałam jeszcze napisać kilka słów na temat kremów do rąk od The Body Shop. W moje ręce wpadły dwa kremy: 30 ml krem o zapachu mleka migdałowego z miodem oraz 100 ml krem o zapachu masła Shea. Oba kremy mają świetną konsystencję - jest ona lekka i szybko się wchłania, jednak pozostawia delikatną, ochronną warstewkę na dłoniach. Uwielbiam ich działanie nawilżające i pielęgnujące. Jeśli chodzi o ich zapachy to są one identyczne jak w przypadku żeli pod prysznic, a więc wersja z masłem Shea bardziej do mnie przemawia <3 


Lubicie kosmetyki The Body Shop?

3 komentarze:

  1. Żele pod prysznic, masła do ciała i maseczki do twarzy mają bardzo fajne :) I serię bananową do włosów :)

    OdpowiedzUsuń