Wakacyjny zestaw do pielęgnacji ciała, Victoria's Secret

20:42:00 Szafa Zapachów 2 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją moich kosmetycznych ulubieńców lata. W moje ręce wpadł świetny duecik od Victoria's Secret: nawilżający balsam do ciała o zapachu mandarynek oraz peeling do ciała o zapachu mango. Zapraszam dalej!


Balsam do ciała Bright Mimosa znajduje się w 236 ml tubce. Jego szata graficzna jest bardzo przyjemna dla oka. Krem bardzo pozytywnie zaskoczył mnie swoją konsystencją - jest ona całkiem zbita, jednak z łatwością rozprowadza się po skórze i bardzo szybko się wchłania. Krem pozostawia uczucie lekkości i odświeżenia na ciele, dlatego tak dobrze używało mi się go w letnie, upalne dni. Kolejnym plusem jest jest jego piękny, delikatny zapach. Da się tu wyczuć mandarynkę, ale z domieszką czegoś lekkiego jak morska bryza, a co więcej zapach utrzymuje się na skórze naprawdę długo <3 Działanie nawilżające jest jak dla mnie świetne. Skóra jest pięknie ukojona, wygładzona i nawilżona.




Peeling do ciała Mango Scrub mieści się w 283 g słoiczku. Przez opakowanie widać jego kolor i konsystencję, co osobiście bardzo mi się podoba. Po odkręceniu wieczka naszym oczom ukazuje się lekko pomarańczowy scrub o dosyć rzadkiej konsystencji. Mimo tego kosmetyk nie spływa po ciele, ładnie rozprowadza się po skórze i cudnie oczyszcza. Wspaniale wygładza skórę i delikatnie ją nawilża. Dodatkowo jego zapach jest piękny - czuć tu soczyste mango i nic więcej <3 




Jest to moje drugie zetknięcie z kosmetykami firmy Victoria's Secret i na pewno nie ostatnie! Jestem z nich bardzo zadowolona i na pewno coś jeszcze wpadnie w moje ręce z ich oferty <3

2 komentarze: