Denko#maj oraz przegląd nowości

22:16:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Hej kochani!
W tym miesiącu wyjątkowo późno przychodzę do Was z denkiem maja, jednak w końcu się zmobilizowałam i mogę Was zaprosić na nowego posta! 


1. Mydła w płynie, Avon - mydełka miały przepiękne zapachy, super się pieniły i dobrze myły. Recenzja KLIK


2. Antyperspirant w kulce Kwiat Bawełny, Yves Rocher - to był jeden z gorszych antyperspirantów jakie kiedykolwiek używałam. Nie robił kompletnie nic, nie chronił. Jedyne co go broni to całkiem ładny zapach

3. Suchy szampon, Batiste - jak każdy Batiste i ten sprawdził się u mnie świetnie. Polecam go każdemu :D 

4. Płyn do higieny intymnej, Facelle - mój ulubieniec w tej kategorii. Nie podrażnia, jest delikatny i dobrze odświeża

5. Antyperspirant, Dove - jak ten antyperspirant pięknie pachniał <3 Miał owsiano miodowy zapach, który bardzo długo się utrzymywał, a do tego świetnie chronił przed potem!



6. Kremowy żel pod prysznic Ziarna Kawy, Yves Rocher - uwielbiam ten zapach <3 Żel miał niesamowicie orzeźwiający zapach, świetnie mył i pięknie się pienił

7. Żel pod prysznic Śliwko Łoś, Full Mellow - niestety żel się u mnie nie sprawdził.  Jego zapach bardzo mi nie pasował, a konsystencja była za rzadka :/ Recenzja KLIK

8. Żel pod prysznic Zimowa Bombonierka, Yope - to był mój zimowy ulubieniec <3 Zapach tego żelu był obłędy, konsystencja idealna, a działanie świetne. Recenzja KLIK

9. Płyn do kąpiel Luxury Florals, Avon - uwielbiam ten zapach! Płyn niesamowicie relaksował i robił duużo piany



10. Woda różana, Avon - bardzo lubię ten kosmetyk! Woda miała piękny zapach, świetnie tonizowała i oczyszczała

11. Roślinny żel myjący do twarzy aloes, biała herbata - to był bardzo delikatny produkt o bardzo przyjemnym zapachu i super działaniu. Recenzja KLIK

12. Odświeżający płyn micelarny grejpfrut, aloes - płyn był bardzo łagodny i świetnie radził sobie z makijażem. Recenzja KLIK


13. Olejek w balsamie Róża i Olejek Arganowy, Nivea - balsam miał świetną, lekka konsystencję, bardzo szybko się wchłaniał, a do tego ślicznie pachniał 

14. Arbuzowy balsam do ciała - balsam kupiłam kiedyś na jednej z wycieczek zagranicznych. Miał całkiem przyjemny zapach, a do tego dobrze nawilżał



15. Krem do rąk z witaminą C, Avon - krem sprawdził się u mnie średnio. Jego zapach nie do końca przypadł mi do gustu, a poziom nawilżenia jaki dawał był bardzo słaby

16. Krem do rąk brzoskiwnia&wanilia, Balea - krem pachniał obłędnie, a do tego wspaniale nawilżał <3 Recenzja KLIK

17. Krem do rąk Biały Migdał, Yves Rocher - zapach całej tej serii był przepiękny. Krem wspaniale nawilżał i wygładzał dłonie. Recenzja KLIK

18. Masełko do rąk Banan, Bielenda - masełko było całkiem fajne, dobrze nawilżało i super pachniało. Recenzja KLIK


19. Matujący podkład kryjący, Eveline - bardzo polubiłam te podkłady, dawały świetne krycie, a ich kolory były dla mnie idealne

20. Puder bananowy, Wibo - puder był zwykłym przeciętniakiem. Efekt matu jaki dawał mógłby być trochę lepszy. Recenzja KLIK

21. Kryjący korektor w płynie, Lovely - bardzo lubię te korektory. Dają świetny efekt krycia, tylko niestety bardzo szybko się zużywają :/ 

22. Tusz do rzęs, AA - tusz ślicznie podkręcał rzęsy, a do tego pięknie je pogrubiał



23. Oczyszczająca maska+peeling, Bielenda - świetne działanie, piękny zapach i niesamowita funkcjonalność. Recenzja KLIK

24. Maseczki w płachcie, Avon - maseczki sprawdziły się u mnie różnie, jedne przypadły mi do gustu inne trochę mniej. Więcej na ich temat przeczytacie tutaj KLIK


25. Masa próbek - w maju na serio zabrałam się za zużywanie próbek i w taki oto sposób pozbyłam się ich sporych zapasów. Zużyłam też odświeżające chusteczki oraz chusteczki do higieny intymnej. Właściwie nie było próbki która by się u mnie nie sprawdziła :D 



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

A teraz czas na przegląd nowości!



Na początku maja w Rossmannie było sporo promocji, a także pojawiło się tam dużo nowości kosmetycznych. Skusiłam się na:
- antyperspirant w sztyfcie Lady Speed Stick
- myjący mus do ciała limonka&awokado, Efektima
- śmietankę do ciała mandarynka, Fluff
- gumową maskę algową peel-off, Face Boom
- czekoladowy jogurt do ciała, Fluff



Nie ominęła mnie też promocja w Rossmannie na kolorówkę. Jednak w tym roku skusiłam się tylko na 3 najpotrzebniejsze mi rzeczy:
- czarny eyeliner, Eveline
- korektor po oczy, Lovely
- matujący podkład, Eveline



Od Nivea dostałam do testów nowy żel pod prysznic o pięknym zapachu malin i borówek. Jestem nim zachwycona! Już niedługo pojawi się jego recenzja na blogu.



Gdy w Lidlu pojawiły się kosmetyki Yumi od razu tam po nie pobiegłam. Niestety wybór był już bardzo mały, wszystko było przebrane  i zdecydowałam się tylko na aloesowy żel pod prysznic o pięknym zapachu borówki. Zapach jest obłędny <3 





W maju wzbogaciłam się też o sporo maseczek do twarzy dzięki promocji w Rossmannie. Kupiłam 3 nowe maseczki Bielenda, dwie aloesowe maseczki  oraz czarną maskę peel-off od Biotanique, a także płatki pod oczy i maskę peel-off od Efektima.



Na przełomie maja i czerwca w Rossmannie pojawiło się mnóstwo promocji. Można było dostać wiele kosmetyków, chemii i innych artykułów w bardzo niskiej cenie. Po wizycie w 3 Rossmannach wzbogaciłam się o:
- żel pod prysznic orchidea&wanilia, Isana ~ 2,79zł
- antyperspirant, Garnier ~ 5,50zł
- płyn micelarny, Bielenda ~ 8,90
- żel pod prysznic, Love Beauty ~ 9,90zł
- nawilżającą mgiełkę ochronną do twarzy, Garnier ~ 3,99zł
- kapsułki do prania, Vizir ~ 9,99zł
- spray ochronny do włosów, Gliss Kur ~ 3,99zł
- olejek do ciała, Bielenda ~ 9,99zł
- galaretkę jagodową do kąpieli, Polska Spiżarnia Urody ~ 3,99zł
- baton, Be Raw ~ 1,60zł
- peeling gruboziarnisty Skin Shot, Bielenda ~ 0,99zł

6 komentarzy:

  1. Ale duże denko :) bardzo lubię dezodoranty z Dove i żele do higieny intymnej z Facelle. Chętnie sięgam też po szampony Batiste. Kusi mnie bardzo ta seria z Sorayi Plante... pewnie w końcu się skuszę na te produkty. Też skusiłam się na ten eyeliner z Eveline w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Duzo tego xD Ja chętnie bym wypróbowała ten płyn do higieny intymnej

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam większość produktów z denka :)

    OdpowiedzUsuń