Denko#listopada oraz przegląd nowości

13:37:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
Pierwsze dni grudnia już za nami, a ja wciąż nie rozprawiłam się z listopadowym denkiem. Dziś czas to nadrobić! Nowości kosmetycznych też mi trochę przybyło, więc szykujcie się na długiego posta :)



1.
 Żel pod prysznic Japanese Cherry Blossom Strawberry Kiss, The Body Shop - piękny kwiatowo-owocowy zapach, dobra wydajność oraz świetna pielęgnacja ciała. Recenzja KLIK

2. 
Żel pod prysznic Vanilla Pumpkin, The Body Shop - niesamowicie gęsty żel, jednak o przepiękny, słodkim zapachu. Recenzja KLIK


3. Żel pod prysznic malina&limonka, Balea - żel miał śliczny, orzeźwiający zapach. Był bardzo wydajny i nie wysuszał skóry


4. Szampon Head&Shoulders - mój ulubieniec, świetnie odświeża i myje włosy


5. Suchy szampon, Batiste - najlepszy suchy szampon jaki istnieje <3 Przepiękny zapach, świetne działanie i odświeżenie


6. Mini płyn micelarny, Garnier - świetnie płyn, nie podrażniał i bardzo dobrze zmywał makijaż


7. Nawilżający płyn micelarny Fresh Juice, Bielenda - mój ulubieniec! Nie dość, że świetnie zmywa makijaż i nie podrażnia, to jeszcze pięknie pachnie <3 Recenzja KLIK


8. Cukrowy peeling do ciała pomarańcza, Love Me Green - niedługo pojawi się jego recenzja. Na tą chwilę mogę powiedzieć, że był super :D

9. Mleczne masło do ciała, Organique - masełko było bardzooo treściwe, co za tym idzie mega wydajne. Pięknie pachniało i super nawilżało. Recenzja KLIK


10. Oliwkowy krem do rąk, Yves Rocher - krem miał piękny, delikatny zapach, bardzo szybko się wchłaniał i super nawilżał

11. Krem do stóp, Evree - bardzo fajny krem, dobrze nawilżał, szybko się wchłaniał i miał śliczny owocowy zapach


12. Płyn do higieny intymnej, Avon - bardzo przeciętny produkt. Myślę, że są lepsze na rynku :)


13. Oliwkowe mydło w płynie, Isana - super mydełko, ładnie się pieniło i nie wysuszało dłoni


14. Podkład Naked Skin Match, Revers Cosmetics -  podkład dawał świetny efekt matu, ładnie krył i miał świetny kolor. Recenzja KLIK

15. Puder ryżowy, Wibo - puder sprawdził się u mnie bardzo fajnie. Ładnie matowił, a przy tym nie bielił cery

16. Top, Semilac - jak dla mnie najlepszy top do hybryd jaki do tej pory używałam


17. Nawilżający krem do twarzy, Vianek - krem fajnie nawilżał, nadawał się pod makijaż, jednak trzeba było dać mu chwilę na wchłonięcie się

18. Nawilżający olejek do twarzy malina&melisa, Bielenda - cudny produkt! Olejek pięknie nawilżał buzię, wygładzał ją, a do tego miał śliczny zapach. Recenzja KLIK

19. Próbka kremu do twarzy na dzień i noc oraz toniku do twarzy - krem świetnie nawilżył moją cerę, a tonik ładnie ją odświeżył


19. Mgiełka do ciała kwiat pomarańczy, Avon - mgiełka miała przepiękny zapach, który jak na Avon całkiem długo utrzymywał się na skórze


20.Chusteczki odświeżające, Cien - chusteczki miały, przyjemny, delikatny aromat i fajnie odświeżały

21. Maseczki do twarzy, Isana - maski ładnie oczyściły moją cerę, nie wysuszyły jej


A teraz czas na przegląd nowości!




W listopadzie skusiłam się na dwie gazetki z kosmetycznymi dodatkami. Pierwszą jest Elle z lawendowym olejkiem do włosów, a drugą 
Świat Kobiety z mini płynem micelarnym od Garniera.


W Avonie, w katalogu 16 skusiłam się na kilka, w większości świątecznych nowości:
- płyn do kąpieli o zapachu jagody
- płyn do kąpieli o zapachu śliwki
-  świąteczny żel pod prysznic jabłko z cynamonem
- krem do rąk awokado
- szminka "efekt pryzmatu" w odcieniu Orbital Lust


W Black Friday akurat na drodze stanęło mi Hebe, więc skorzystałam z ich promocji na produkty Bielenda i kupiłam limonkowy płyn micelarny oraz ujędrniający olejek do ciała


W Naturze uzupełniłam braki suchego szamponu od Schauma oraz peelingu do ciała. Tym razem padło na Farmone :)



Firma Luxure podarowała mi trzy nowe zapachy do testów:

- Elite Lure
- Big Day 
- Queen


Dzięki portalowi Only You będę testować tusz do rzęs z czynnikiem stymulującym wzrost włosów, a także hipoalergiczne serum do rzęs marki Inveo :D 


Wpadło Wam coś w oko?

10 komentarzy:

  1. Muszę się zabrać za listopadowe denko. Lubię ten szampon Batiste i żel pod prysznic Balea, który zużyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie denko mocno mobilizuje do zużywania napoczętych kosmetyków :) Oba kosmetyki są super :D

      Usuń
  2. Dużo zużyłaś, ale też sporo kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i bardzo interesujące denko, uwielbiam masełka Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo duże denko! Gratulacje :)
    Jak spisują się te płyny do kąpieli z Avonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Płyny pachą pięknie i robią duużo piany <3

      Usuń
  5. Spore denko:) Ale zakupy nie są tak duże w porównaniu do tego co użyłaś.

    OdpowiedzUsuń