Inveo - produkty do pielęgnacji rzęs

14:30:00 Szafa Zapachów 7 Comments

Hej kochani!
Jak minęły Wam święta? Dla mnie jak zwykle wszystko za szybko się skończyło. Jednak wciąż odpoczywam po świętowaniu i cieszę się wolnym. Przy okazji postanowiłam podzielić się z Wami moja opinią na temat dwóch bardzo ciekawych produktów od Inveo, które mają pomóc nam w poroście rzęs: stymulujące serum do rzęs oraz tusz do rzęs stymulujący wzrost włosów. Zapraszam!



Symulujące serum do rzęs

Buteleczka serum zawiera 3,5ml produktu. Według producenta ma ona starczyć na 3 miesiące użytkowania. Dodatkowo zaleca on by stosować serum przez 6-8 tyg. Ja stosuję je od miesiąca i mogę podzielić się z Wami moimi pierwszymi wrażeniami. Serum zawiera bardzo wygodny pędzelek, który ułatwia jego aplikację. Po prostu każdego wieczora nakładam je jednym pociągnięciem pędzelka na oczyszczoną linię rzęs. Przy takim regularnym stosowaniu możemy spodziewać się ładnych efektów. Na ten moment moje rzęsy powoli się zagęszczają. Efekt jest delikatny, ale to dopiero połowa kuracji, więc liczę że będzie jeszcze lepiej. Produkt jest kompletnie bezzapachowy, nie podrażnia oczu. 



Tusz do rzęs z czynnikiem stymulującym wzrost włosów

Tusz do rzęs znajduje się w piękny, lśniącym i brązowym opakowaniu. Na początku myślałam, że będzie miał też brązowy kolor, jednak całe szczęście jest czarny. Niestety tusz ma lekko wygiętą szczoteczkę, za którymi nie przepadam ;/ Dodatkowo jak dla mnie za bardzo skleja rzęsy. Niemniej jednak stosuję go razem z serum żeby zobaczyć ładne efekty na moich oczach. Na plus jest na pewno piękny efekt wydłużenia, który daje.



Więcej informacji na temat tych produktów znajdziecie na stronie <INVEO
Serum stymulujące wzrost 3,5ml/39,99zł
Tusz do rzęs 24,99zł/8ml


Stosujecie coś na porost rzęs?

7 komentarzy:

  1. Aktualnie nic nie stosuje na porost rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko sięgałam po takie produkt, ale ten jest bardzo ciekawy :)

      Usuń
  2. Też dostałam, ale oddałam. U mnie tusz się nie sprawdził, odżywki do rzęs nie chciałam, na brwiach uczuliła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam odżywki z Eveline i rzęsy zagęściły się momentalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam nigdy nic na porost rzęs. Ale produkty widzę że ciekawe.

    OdpowiedzUsuń