Pielęgnacja z Love Me Green

17:55:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Witajcie!
Dziś chciałam Wam przedstawić dwa bardzo ciekawe kosmetyki od Love Me Green. Są to: energetyzujący cukrowy peeling do ciała oraz krem do twarzy na noc. Zapraszam!


Energetyzujący peeling cukrowy o zapachu pomarańczy

Zmysłowy peeling do złuszczanie naskórka. Eliminuje martwe komórki naskórka. Wspomaga odnowę komórkową, poprawia krążenie, sprzyjając eliminacji toksyn, wygładza naskórek, który staje się miękki i delikatny. Daje uczucie świeżości. 

Peeling znajduje się w 200 ml, plastikowym słoiku. Pierwsze co mnie przyjemnie zaskoczyło po jego otworzeniu to śliczny zapach soczystej pomarańczy. Aromat jest bardzo przyjemny dla nosa. Sam peeling świetnie spełnia swoje zadanie. Uwielbiam go za to, że jest cukrowy. Dzięki temu nie podrażnia mojej skóry, świetnie masuje ciało i złuszcza martwy naskórek. Po jego użyciu skóra jest niesamowicie ujędrniona i odżywiona. Dodatkowo peeling nieźle nawilża, dzięki zawartości olejku pomarańczowego.

69zł/200ml KLIK




Krem do twarzy na noc anti-aging

Krem Anti-aging zawiera Gatuline znany również jako Bio-Botox. Zmniejsza drobne zmarszczki, jednocześnie zapobiegając ich powstawaniu, poprzez działanie rozluźniające.
Działanie to jest wspierane przez wyciąg z Mleczka Pszczelego znany z właściwości przeciwzmarszczkowych. Krem zawiera również olej z granatu, który pomaga zregenerować skórę.
Olej arganowy chroni skórę, a  Aloes stymuluje proces odmładzania. Aloes również głęboko nawilża skórę, przenikając przez zewnętrzne warstwy. Masło Shea stymuluje odnowę komórek i sprawia, że skóra jest miękka i elastyczna.

Krem znajduje się w 50ml opakowaniu z wygodną pompką. Ma bardzo przyjemny zapach typowy dla kremów do twarzy. Z racji iż jest to krem na noc ma dosyć treściwą konsystencję, jednak bardzo szybko się wchłania. Po jego użyciu można wyczuć lekki filtr na buzi, jednak nie jest to uciążliwe. Krem dobrze nawilża, wygładza buzię i sprawia, że jest bardziej elastyczna. 

119,90zł/50ml KLIK




Lubicie kosmetyki tej firmy?

6 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty. Podoba mi się konsystencja peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling cukrowy bardzo mi się podoba poprzez swoją konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zapomniałam, ze takie kosmetyki istnieją, a pamiętam, ze kilka lat temu było o nich bardzo głośno. Sama miałam od nich 2 kosmetyki, ale nie były jakieś super, żeby do nich wracać, a ni żeby o nich pamiętać ;p

    OdpowiedzUsuń