Denko#12 oraz przegląd nowości

19:59:00 Szafa Zapachów 9 Comments

Hej kochani!
Witajcie w Nowym Roku! Dziś przychodzę do Was z denkiem grudnia oraz z przeglądem nowości kosmetycznych. Zapraszam!


1. Żel pod prysznic Piernik, Avon - żel miał niesamowity i intensywny zapach piernika. Była bardzo gęsty, ładnie się pienił i dobrze mył.

2. Mini żel pod prysznic olejek arganowy&róża, Yves Rocher - jak dla mnie zapach tego żelu był okropny :/ Jednak jego funkcje myjący były już całkiem ok.

3. Pomarańczowy żel pod prysznic, Avon - żel miał śliczny, delikatny zapach, ładnie się pienił i dobrze mył.


4. Szampon do włosów, Johnson&Johnson - szampon miał przepiękny zapach, super oczyszczał włosy i je wygładzał.

5. Płyn do kąpieli kwiat wiśni&orchidea, Avon - płyn miał śliczny, kwiatowy zapach, robił masę piany i super odprężał.

6. Żel pod prysznic No Rain No Rainbow, Balea - żel miał niesamowity, słodki i otulający zapach <3 Pięknie się pienił i umilał mi każdą kąpiel. 



7. Maska do włosów Papaya, Garnier Fructis - ta maska to mój hit, do którego ciągle wracam. Uwielbiam ją za ten egzotyczny zapach, cudowny efekt wygładzenia który daje oraz wydajność <3 Recenzja KLIK

8. Suche szampony, Batiste - uwielbiam te produkty, świetnie odświeżają i unoszą włosy u nasady.


9. Pianka do higieny intymnej, Sylveco - pianka miała śliczny, lawendowy zapach, nie podrażniała i super odświeżała. Recenzja KLIK

10. Normalizujący żel do mycia twarzy, Vis Plantis - żel miała piękny, jakby migdałowy zapach. Był całkiem gęsty, delikatnie się pienił i super oczyszczał buzię. 

11. Nawilżająco-odżywczy krem z masłem mango, Miya - krem był niesamowicie gęsty i odżywczy. Miał śliczny zapach mango, jednak cerę mi trochę zapychał. Ostatecznie zużyłam do go ciała i tutaj sprawdził się super.


12. Balsam do ciała Aloe Borówka, Yumi - balsam miał przyjemny, owocowy zapach, super nawilżał i był bardzo wydajny. Recenzja KLIK 

13. Balsam do ciała Zimowe Jabłko, Vis Plantis - balsam miał śliczny zapach szarlotki, szybko się wchłaniał i super nawilżał. Recenzja KLIK


14. Woda perfumowana Sunny Day, Bi-es - te perfumy to cudowne odtworzenie Sunflowers Elizabeth Arden <3 Zapach jest identyczny 1:1. Jest on niesamowicie kwiatowy i bardzo intensywny. Recenzja KLIK

15. Podkład, Eveline - podkład super zakrywał wszelkie niedoskonałości i ładnie dopasowywał się do cery. 

16. Krem do rąk Kokos, Yves Rocher - krem super nawilżał, szybko się wchłaniał i cudownie pachniał kokosem. Recenzja KLIK

17. Mini krem do twarzy, Yves Rocher - krem świetnie nawilżał, szybko się wchłaniał i miał bardzo przyjemny zapach. 


18. Oczyszczająca maseczka do twarzy, Isana - maseczka super oczyszczała i wygładzała.

19. Maska w płachcie migdał&wiśnia, Isana - maseczka miała bardzo intensywny zapach, była mocno nasączona i super nawilżała.

20. Próbki kremów do twarzy, Sylveco, Pharmaceris - kremy fajnie się u mnie sprawdziły, dobrze nawilżały i wygładzały.


21. Świece sojowe Kawa, Frezja - świece kupiłam przez Instagrama. Obie sprawdziły się u mnie całkiem fajnie, choć zapachy miały bardzo delikatne. 


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

A teraz czas na przegląd nowości!


W grudniu przyszło moje zamówienie ze sklepu Bath&Body Works <3 Zdecydowałam się na zimowe klimaty zapachowe, które już w zeszłym roku dobrze poznałam. Kupiłam: żel pod prysznic oraz balsam do ciała o zapachu Vanilla Bean Noel, który pachnie niesamowicie uzależniająco <3 Dodatkowo wzięłam taki sam zestaw tyle, że o zapachu Winter Candy Apple <3 Do zakupów dorzuciłam jeszcze świecę Vanilla Bean Noel.


I kolejne zamówienie z Bath&Body Works <3 Tym razem sięgnęłam po nieco świeższe i lżejsze zapachy. Kupiłam: żel pod prysznic Pinkberry Clouds, żel pod prysznic Snowflakes&Cashmere, mydło do rąk White Tea&Sage, mydło do rąk Boardwalk Vanilla Cone oraz mini balsam do ciała Bahamas Passionfruit&Banana Flower.


W Rossmannie skorzystałam z dwóch voucherów z kalendarza adwentowego na: balsam do ust Dr. Paw&Paw oraz na szampon do włosów Neboa. Dodatkowo kupiłam sobie antyperspirant Nivea, gąbeczkę do makijażu Eveline, maseczkę do twarzy Eveline, a także w koszu wyprzedażowym znalazłam tonik-esencję Uzdrovisco <3


Pod koniec grudnia skorzystałam z wyprzedaży kosmetyków w Rossmannie i w ten oto sposób udało mi się kupić zestaw kosmetyków Organique za całe 30zł! W skład zestawu wchodzą: płyn do kąpieli i żel pod prysznic schowane w ślicznym firmowym woreczku.


A na koniec firma Farmapol przesłała mi do testów żel propolisowy, a także krem retinobaza z wysoką zawartością retinolu. Będą ciekawe testy :D

A jak tam wasze zużycia kosmetyczne?

9 komentarzy:

  1. Dawno nie zamawiałam nic z Avon, pamiętam te firmę :)
    Pozdrawiam,
    Miśka
    miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne denko i nowości. Maskę Papaja z Garniera uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi balsam yope nie sprawdził się zbytnio głównie ze względu na zapach. Winogronowy był jak dla mnie wręcz śmierdzący :D Ale GoN był super, miałam go jakoś rok temu właśnie w zimie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat oba kosmetyki się sprawdziły ale wiadomo, że nie każdemu wszystko pasuje :D

      Usuń
  4. Sporo tych kosmetyków, u mnie w tym miesiącu jest niewiele zużyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem jak udało mi się to wszystko zużyć :D

      Usuń