Podsumowanie kalendarza adwentowego Pure Beauty 2022

22:41:00 Szafa Zapachów 2 Comments

Hej kochani!
Podczas adwentu każdego dnia otwierałam kalendarz adwentowy od Pure Beauty. Dziś zapraszam Was na jego podsumowanie!





Kalendarz kupiłam właściwie przez przypadek. Gdzieś na Instagramie zobaczyłam informację, że rusza sprzedać kalendarzy Pure Beauty i z ciekawości spojrzałam na jego zawartość. No i przepadłam! Nie był to tani kalendarz, jednak sądzę że jego zawartość spokojnie mi się zwróciła, zobaczcie sami!



Dzień 1. Esencjonalny balsam do ciała travel, D'Alchemy

Dzień 2. Cykloczuły krem do twarzy 1, Hagi

Dzień 3. Tonik rozjaśniający, Feed Skin


Dzień 4. Termoochrona w mgiełce + jedwabna gumka do włosów, OnlyBio

Dzień 5. Masło kakaowe łupane, Mohani

Dzień 6. Woda perfumowana Dylan Purple, Verace


Dzień 7. Spray do włosów 8w1, Hair Expert

Dzień 8. Odnawiający peeling kwasowy, Oxygenetic

Dzień 9. Wydłużający tusz do rzęs, Maybelline New York


Dzień 10. Matowy prasowany cień do powiek, Feerie Celeste

Dzień 11. Maska do włosów regeneracja+maska do włosów odżywienie, Nature Box 

Dzień 12. Peeling solny+peeling cukrowy, Body Boom


Dzień 13. Baza pod cienie do powiek + perłowy cień do powiek, Golden Rose

Dzień 14. Woda lamelarna do włosów, WS Academy Wierzbicki&Schmidt

Dzień 15. Szampon w kostce, Anwen


Dzień 16. Olejek intymny, Natur Planet

Dzień 17. Aktywne serum upiększająco-wygładzające na noc, Biotinne (tutaj każdy przy zakupie kalendarza miał do wyboru serum pod oczy lub serum do twarzy)

Dzień 18. Baza pod makijaż Face Boom


Dzień 19. Peeling do ciała czekoladowo-pomarańczowy z kawą, Kanu Nature

Dzień 20. Magiczne masełko do demakijażu, Stars from the Stars

Dzień 21. Mineralny puder sypki Soft Touch, Affect 


Dzień 22. Krem wyrównujący koloryt, Numee Pause

Dzień 23. Olejek pielęgnacyjny do ciała+kosmetyczka, Nuxe

Dzień 24. Woda perfumowana Idole+krem o potrójnym działaniu przeciwstarzeniowym z filtrem SPF 20, Lancome


+ extra okienko

Dzień 25. Balsam do ciała Spicy Chocolate+szczotka do masażu ciała na sucho, Lirene


Kalendarz zrobił na mnie ogromne wrażenie. Już na samym początku spodobał mi się wizualnie - śliczne pudełko, a w nim kosmetyki schowane w oddzielne torebeczki. Dodatkowo w kilku okienkach można było znaleźć aż po dwa kosmetyki na raz! Co więcej, Pure Beauty dodało jeszcze jedno, dodatkowe okienko na 25 grudnia, co było naprawdę miłą niespodzianką. Jak widzieliście, zawartość kalendarza jest naprawdę wspaniała. Można tu znaleźć luksusowe perfumy, kosmetyki do codziennej pielęgnacji czy coś do makijażu <3

2 komentarze:

  1. Piękny kalendarz i jego zawartość, same wspaniałe kosmetyki. Też mam i się zachwycam tym kalendarzem :)

    OdpowiedzUsuń