Zimowe jabłko w kosmetykach Elfa Pharm

21:52:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Hej kochani!
Przed świętami zaopatrzyłam się w bardzo fajny, zimowy zestaw kosmetyków marki VisPlantis. W tym okresie okołoświątecznym lubię otulać się ciepłymi, zimowymi i kojarzącymi się ze świętami zapachami. Dziś zapraszam was na recenzję żelu pod prysznic oraz balsamu do ciała o zapachu zimowego jabłka!


Żel pod prysznic 


Żel znajduje się w 300 ml opakowaniu. Ma przyjemną dla oka, zimową grafikę i wygodne zamknięcie. Żel jest całkowicie przeźroczysty i niestety baaardzo rzadki. Nie ukrywam, że dosyć mocno mi to przeszkadza, ponieważ za każdym razem wylewa mi się za dużo żelu i przez to bardzo szybko się kończy. Jednak kosmetyk robi delikatną pianę, dobrze myje i przy tym pielęgnuje skórę. Nie wysusza jej, a jego zapach koi zmysły <3 Jest piękny, jak zimowa szarlotka. Do tego można się od niego uzależnić <3


Balsam do ciała


Balsam do ciała znajduje się w 300 ml opakowaniu z pompką. Bardzo ona ułatwia jego aplikację i dozowanie. Balsam tak jak żel ma bardzo rzadką konsystencję, jednak bardzo szybko się wchłania. Daje bardzo lekkie uczucie nawilżenia i wygładzenia, jednak w zimie większe nawilżenie nie jest mi aż tak potrzebne. Zapach tego kosmetyku jest odrobinę lżejszy niż w przypadku żelu pod prysznic, jednak przez jakiś czas czuć go jeszcze na skórze. 
 

Oba kosmetyki są nadal dostępne m.in na stronie Elfa-Pharm w bardzo niskich cenach (ok 11zł). Jeśli lubicie typowo zimowe zapachy w kosmetykach, to będzie to duet idealny dla was <3

8 komentarzy:

  1. Zimowa szarlotka, mniaam zapach musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa seria, chociaż ja nie lubię tego typu balsamów ani tym bardziej dużych opakowań :) Wolę mniej a lepszej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrafię sobie odmówić tych zimowych edycji limitowanych kosmetyków :D

      Usuń
  3. Jak tylko gdzieś stacjonarnie spotkam te kosmetyki to kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń