Kosmetyki do twarzy i ciała Sylveco

23:02:00 Szafa Zapachów 4 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją kilku kosmetyków firmy Sylveco. Jestem z nich naprawdę zadowolona ale o tym za chwilę. Zapraszam!


Pianka do higieny intymnej


Pianka mieści się w 290 ml opakowaniu z pompką. Jest niesamowicie wydajnym kosmetykiem, bo zazwyczaj na jedno mycie starcza mi 1-2 pompki. Ma bardzo przyjemny, lawendowy zapach, jednak jest on bardzo subtelny. Pianka świetnie odświeża i zapewnia komfort na cały dzień. 

Odżywczo-wygładzający peeling do ciała



Peeling znajduje się 265 g słoiczku. Jest to kosmetyk, który sprawdził się u mnie najlepiej spośród całej piątki <3 Peeling pachnie przepięknie, słodko i pudrowo. Mielone pestki moreli są tutaj świetnym zdzierakiem, które cudownie peelingują skórę i do tego pięknie ją ujędrniają. Dodatkowo kosmetyk jest niesamowicie wydajny, dzięki swojej zwartej konsystencji. 

Odżywcza pomadka z peelingiem


Pomadka bardzo przypadła mi do gustu ponieważ wspaniale poprawiła kondycję moich ust. Zawarte w niej drobinki z brązowego cukru delikatnie peelingują i przy tym wygładzają usta. Dodatkowo pomadka pozostawia na ustach delikatny film ochrony.


Żel na wypryski 


Żel znajduje się w 15 ml opakowaniu z pompką. Jest to niesamowicie wydajny kosmetyk, ponieważ należy stosować go punktowo na wypryski. Jest to kosmetyk przeźroczysty o dosyć charakterystycznym zapachu olejku herbacianego. Żel fajnie przysusza wszelkie zmiany, więc świetnie sprawdza się jako wyjście awaryjne przed jakimś ważnym spotkaniem. 


Nawilżający żel do mycia rąk


Żel znajduje się w 300 ml opakowaniu z pompką. Jest on przeźroczysty, jednak bardzo wydajny. Z racji, że jest to wersja zimowa to pachnie on mieszanką sosny i cynamonu. Zapach jest prześliczny <3 Mydełko jest bardzo delikatne dla rąk, pięknie je pielęgnuje i nawilża.

Znacie któryś z tych kosmetyków?

4 komentarze:

  1. Peeling Vianka miałam, był bardzo przyjemny w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam peeling, a także peelingującą pomadkę do ust. Oba produkty bardzo dobrze się u mnie sprawdziły, miło je wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń