Denko#sierpień oraz przegląd nowości

19:52:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z denkiem sierpnia oraz przeglądem nowości kosmetycznych. Zapraszam!



1. Krem ze śluzem ślimaka, Ravina - krem świetnie się wchłaniał, bardzo dobrze nawilżał i miał ładny, delikatny zapach. Recenzja KLIK

2. Żel micelarny do mycia twarzy, Cien - ten żel był cudowny! Świetnie mył i oczyszczał buzię. Był bardzo wydajny, dzięki swojej gęstej konsystencji, a jego zapach to po prostu coś świetnego - jabłkowo-cytrusowa mieszanka <3

3. Tonik do twarzy ogórek&szałwia, AA - tonik był kompletnie bezzapachowy, super oczyszczał  był bardzo delikatny. Recenzja KLIK

4. Nawilżający płyn micelarny pomarańcza, Bielenda - mój ulubieniec. Świetnie pachnie, jest delikatny dla buzi i pięknie oczyszcza. Recenzja KLIK

5. Płyn do demakijażu oczu, Isana - bardzo lubię ten płyn, świetnie sprawdza się na różne wyjazdy. Jest bezzapachowy i świetnie zmywa makijaż. 


6. Malinowa pianka do golenia, Isana - pianka świetnie ułatwiała golenie, a do tego ślicznie pachniała

7. Galaretka jagodowa do kąpieli, Polska Spiżarnia Urody - galaretka pięknie pachniała jagodami, robiła mnóstwo piany i pięknie nawilżała skórę

8. Żel pod prysznic Lagoon, Avon - żel super pachniał gruszkami i morską bryzą. Pięknie się pienił i świetnie mył

9. Żel pod prysznic Mystique, Avon - ten żel miał niesamowicie elegancki zapach. Był bardzo wydajny i pięknie się pienił


10. Maska keratynowa, Delia - maska super wygładzała włosy i dodawała im zdrowego blasku. Recenzja KLIK

11. Maska do włosów jagody Goji, Garnier Fructis - włosy po jej użyciu były mięciutkie w dotyku i super nawilżone. Recenzja KLIK

12. Suche szampony, Batiste - oba pięknie pachniały i super odświeżały włosy


13. Krem mocno nawilżający, Cremobaza 30% - krem świetnie natłuszczał i wygładzał. Recenzja KLIK

14. Glicerynowy krem do rąk, Avon - kremik miał śliczny zapach, szybko się wchłaniał i super nawilżał

15. Antybakteryjny żel do rąk, Venus - żel miał przyjemny zapach, dobrze odświeżał i odkażał dłonie

16. Kremowe mydło do rąk róża, Isana - mydełko miało śliczny zapach, ładnie się pieniło i dobrze myło

17. Karmelowe masło do ust, Nivea - to był świetny produkt <3 Masełko miało prześliczny zapach i świetnie natłuszczało usta


18. Hydrożelowe płatki-kompres pod oczy, Perfecta - te płatki to coś świetnego! Wsadzone na ok 30 min przed użyciem do lodówki wspaniale chłodzą i koją okolice pod oczami

19. Maska na tkaninie, Niuqi - maska fajnie przylegała do twarzy, ładnie ją nawilżyła i wygładziła

20. Maski Biotaniqe i Efektima - maseczki Biotaniqe sprawdziły się u mnie świetnie, jednak maseczka i płatki pod oczy od Efektimy były mocno przeciętne. Recenzja KLIK


21. Chusteczki odświeżające, chusteczki do demakijażu, Isana - pierwsze chusteczki super się u mnie sprawdziły w podróży do szybkiego odświeżenia dłoni, natomiast drugie naprawdę dobrze radziły sobie ze zmyciem makijażu

22. Tropikalne mydło w płynie, Isana - mydełka Isany to jedne z moich ulubionych. To konkretne miało przepiękny zapach i świetnie myło


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
A teraz czas na przegląd nowości!


Na początek moje najpotrzebniejsze zakupy. W Rossmannie kupiłam suchy szampon Batiste, matujący płyn micelarny z Eveline oraz malinową piankę do golenia Isana. Jedynie płyn micelarny jest dla mnie nowością, resztę znam bardzo dobrze i jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków.


Teraz już troszkę szaleństwa - zakupy z wyprzedaży w Rossmannie <3 Kupiłam naprawdę sporo rzeczy w bardzo niskich cenach:
- kremy do twarzy Polka - ok 4zł za sztukę
- żel do mycia twarzy, Polka - ok 5zł
- maskę do twarzy z glinką, L-oreal - ok 10zł
- nawilżającą maskę na tkaninie, Dermika - ok 5zł
- pogrubiający szampon do włosów, Tołpa - ok 9zł
- ultranawilżający płyn micelarny, Eveline - ok 6zł
- szampon+odżywkę z masłem Shea i olejkiem z drzewa sandałowego, Love Beauty and Planet - ok 12zł/szt
- kokosowe mydło do rąk, Palmolive - ok 4zł
- krem do rąk malina&kolendra, Eveline - 3zł
- żel micelarny do mycia twarzy limonka, Bielenda - ok 5zł
- peeling gruboziarnisty do twarzy limonka, Bielenda - ok 5zł
- krem do rąk, Dove - ok 6zł
- wodę toaletową Forever Classic Never Boring, Mexx - ok 32zł


W sierpniu skorzystałam z ulotki Yves Rocher. Skusiłam się na wakacyjny żel pod prysznic o zapachu rabarbaru z liśćmi czarnej porzeczki, a jako gratis otrzymałam przepiękną kosmetyczkę w pelikany <3


Będąc w Auchan skusiłam się na wszystkie trzy wersje pianek do twarzy firmy Laq. Każda kosztowała ok 9zł, więc szkoda było ich nie wziąć. 


No i moje ostatnie już zakupy sierpnia. Będąc w Hebe kupiłam dwie maseczki do twarzy firmy Orientana. Miałam już złotą wersję, więc teraz czas na czerwoną i niebieską. Akurat była promocja, więc za jedną zapłaciłam 10zł.

Coś Wam wpadło w oko?

14 komentarzy:

  1. Jak zwykle super denko i jeszcze fajniejsze nowości. Też zużyłam ostatnio tę piankę z Isany i chętnie do niej wrócę :) mega łupy z Rossmanna, również dorwałam ten różowy krem z Polki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne denko, gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo :o Karmelowe masło do ust mnie interesuje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko było świetne, wspaniale nawilżało usta <3

      Usuń
  4. Sporo produktów z denka miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam maskę keratynową z Delia i suche szampony z Batiste a no i musy Laq (nie miałam jedynie wersji nawilżającej) :) A na te maseczki z Orientany i Ja się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku może jeszcze sie załapie na te pianki do mycia twarzy Laq bo ta cena za którą je kupiłaś jest super, więc dobrze zrobiłaś, że wziełaś 3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy Ci się uda, bo pianki kupiłam na początku sierpnia :/

      Usuń
  7. własnie kończę już 2 opakowanie tego matującego płynu micelarnego z eveline :) kapitalny! z łatwością usuwa nawet mocniejszy makijaż, nie wysusza i nie ściąga skóry. Ogólnie bardzo lubię ich kosmetyki, niedrogie a dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń